Версия за печат

00087-2010-0094

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж.Виктория Петкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: vpetkova@sofia.bg, Факс: 02 9861228

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична Община, ул. "Бенковски" №12, За: Боян Данаилов, София 1000, София, Тел.: 02 9377697

Място/места за контакт: дирекция "ПАМДТ" отдел "ИОО"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" 33, За: Дирекция "Общинска информация" - фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Отпечатване на данъчни съобщения за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2011г. - пликоване и разпространение чрез дoставяне на задължените лица на територията на Столична община"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: гр- София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Отпечатване на данъчни съобщения за данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци за 2011г. - пликоване и разпространение чрез дoставяне на задължените лица на територията на Столична община".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Ориентировъчен брой съобщения - 800 000 бр.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

01.03.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1400.00/хиляда и четиристотин/лв. представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представен в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от бюджета на Дирекция "Приходи и администриране на местни данъци и такси". Плащане , съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към Документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т. 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51 , ал.1,т.т.1 и 9 от ЗОП. Непредставяне на Удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни издадено от Комисията за защита на личните данни. Участникът се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя и други изисквания , посочени в Обявлението и Документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения.2. В случай, че Участникът участва като обединение , изброените изисквания по раздел III.2.2. и III.2.3. от обявленинето, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно(с изключение на изискването за реализиране на положителна печалба) .3.3. В случай, че Участникът участва като обединение , участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че:- всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора;- всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.4.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаване на офертата.5. Регистрационни документи.6.Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение за участие в обществена поръчка(когато участникът е обедиение, което не е юридическо лице). Ако участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката, дела на тяхното участие и данните по чл.56, ал.2 от ЗОП и чл.24, ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП.;декларация Образец 6.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.т. 2, 3 от ЗОП: - Копие от годишния счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за 2007г., 2008г. и 2009 г.; - Информация за общия оборот и оборота от подобен вид услуги, обект на поръчката за последните 3 години (2007, 2008 и 2009г.). Информацията се посочва по години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът е необходимо да докаже: Минимален оборот за последните три години от подобен вид услуги 500 000 /петстотин хиляди/лв. Ако участникът е обединение на повече от едно лице, то минималните изисквания трябва да се покриват общо от всички партньори
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51, ал.1,т.т. 1 и 9 от ЗОП. - Списък на договори за подобен вид услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите,придружени с препоръки през последните три години, свързани с подобен вид услуги от предишни възложители; - Декларация за техническото оборудване /размножителни технически средства/, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – Образец № 4 – собствени или наети, модел,производителност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците да имат опит в извършването на подобен вид услуги: - Всеки участник да има изпълнени минимум 3/три/ договора за последните три години с предмета на поръчката, придружени с минимум 3/три/ броя препоръки, свързани с подобен вид услуги от предишни възложители; - Всеки участник да има минимално - 20 бр. компютри, 20 бр.принтери и 5 бр. машини за сгъване .
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: срок за изпълнение в т.ч.: срок за отпечатване и пликоване; срок за разпространение.; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2010/S 29 - 041578 от 11.02.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.12.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN сметка: BG81SOMB 9130 31 33008301 BIC код SOMB BGSF Име на банка: Общинска банка, клон Врабча, ул "Врабча" №6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16.12.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.12.2010 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата , мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най- малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Необходимо е повторение на услугата, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от Закона за общественте поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ