РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Абонаментно извънгаранционно техническо обслужване вкл. профилактика и ремонти на медицинска апаратура"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение:
"Пета МБАЛ - София" ЕАД
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Извършване абонаментно извънгаранционно техническо обслужване включително профилактика и ремонти на медицинска апаратура, подробно описана по вид апарати и брой"
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50400000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
26400 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на услугата; тежест: 10
Показател: Преференции; тежест: 10
Показател: Техническа оценка; тежест: 10
Показател: Квалификационна оценка; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 72 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Абонаментно извънгаранционно техническо обсужване включително профилактика и ремонти на мед.апаратура
V.1)
Дата на сключване договора
01.11.2010 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2010 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Стеримед 93 ООД - 040923312, бул."Тотлебен" № 7, Република България 1606, София, Тел.: 02 9520943
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5280 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 73 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Абонаментно извънгаранционно техническо обсужване включително профилактика и ремонти на мед.апаратура
V.1)
Дата на сключване договора
01.11.2010 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2010 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Джи Мед България ЕООД - 130747087, ул. Искърски пролом № 12, Република България 1680, София, Тел.: 02 9585739, E-mail: gmed@traging.bg, Факс: 02 9581437
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9867 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 74 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Абонаментно извънгаранционно техническо обсужване включително профилактика и ремонти на мед.апаратура
V.1)
Дата на сключване договора
01.11.2010 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2010 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Хирутех 93 ООД - 040853038, ул. Братя Миладинови № 112, Република България 1202, София, Тел.: 02 320112
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4125 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 75 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Абонаментно извънгаранционно техническо обсужване включително профилактика и ремонти на мед.апаратура
V.1)
Дата на сключване договора
01.11.2010 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.10.2010 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Хеликс Медикъл ЕООД - 130940353, ул. Оборище №1, вх.Б, ет.5, ап.10, Република България 1504, София, Тел.: 02 8706211, Факс: 02 9523301
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7128 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление
Откритата процедура е прекратена по чл.39, ал.1, т.1.