Версия за печат

00338-2010-0015

BG-РАЗГРАД: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РАЗГРАД, БУЛ."БЕЛИ ЛОМ"№37А, За: Виргиния Станкова, Р БЪЛГАРИЯ 7200, РАЗГРАД, Тел.: 084 618171, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: мл.юрисконсулт в звено "Обществени поръчки" в Дирекция"Правно и нормативно обслужване"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Периодични доставки на канцеларски материали, консумативи и принадлежности за офиса за потребностите на общинската администрация, второстепенните и третостепенни-те разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства по обособени позиции :№1”Регистри, счетоводни книги класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон”, №2 „Калкулатори и изчислителни машини, използвани за водене на счетоводство и други принадлежности за техника”, №3 „Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса” и №4"Принадлежности и консумативи за фотокопирни машини"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ФРАНКО ОБЕКТИТЕ ВКЛЮЧЕНИ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка обхваща дейност доставка на канцеларски материали, консумативи и принадлежности за офиса за потребностите на общинската администрация, второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства по обособени позиции :№1”Регистри, счетоводни книги класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон”, №2 „Калкулатори и изчислителни машини, използвани за водене на счетоводство и други принадлежности за техника”, №3 „Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса” и №4"Принадлежности и консумативи за фотокопирни машини",които са подробно описани в Приложение №1 до №4 - Спецификация на видовете канцеларски материали и консумативи включени в обществената поръчка, представляващи неразделна част от документацията на процедурата. Доставките на канцеларски материали, консумативи и принадлежности за офиса са с предназначение за задоволяване потребностите на: Общинска админстрация гр.Разград в т.ч. Общински културен център, Туристически информационен център, Общински съвет по наркотични вещества и Местна комисия за БППМН; Кметствата на територията на Община Разград-21 населени места; Дом за стари хора с отделение за лежащо болни гр.Разград; Дом за деца и младежи с умствена изостаналост с.Просторно; Домашен социален патронаж гр.Разград; Дом за възрастни деменция гр.Разград; Център за настаняване от семеен тип; Център за рехабилитация и социална интеграция; Детски градини -26 бр., Център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/ гр. Разград ; Детски ясли в гр.Разград-Детска ясла”Звездици” и Детска ясла”Слънчево детство” ; ОП”Ученическо-столово хранене и почивно дело” гр.Разград; ОП””Разград лес” гр.Разград; ОП”Паркстрй” гр.Разград; ОП”Бизнес зона Перистър”; Общинско радио Разград; Разградска филхармония; Капански ансамбъл; Художествена галерия; УСШ”Р.Бухтев” гр.Разград ЦУТНТ гр.Разград

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22800000, 30140000, 30190000, 30125000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Калкулатори и изчислителни машини, използвани за водене на счетоводство
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Части и принадлежности за фотокопирни машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 396 / Наименование:”Периодични доставки на канцеларски материали, консумативи и принадлежности за офиса за потребностите на общинската администрация, второстепенните и третостепенни-те разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства по обособени позиции :№1”Регистри, счетоводни книги класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон”, №2 „Калкулатори и изчислителни машини, използвани за водене на счетоводство и други принадлежности за техника”, №3 „Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса” и №4"Принадлежности и консумативи за фотокопирни ма-шини"
V.1) Дата на сключване на договора
09.11.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"ГОЛД - СИТО-СТАНЧО СИМЕОНОВ" ЕИК 826002703, ул."Бели Лом"№31, вх.Б, ет.5, ап.20, Р БЪЛГАРИЯ 7200, Разград, Тел.: 084 662237, Факс: 084 662237

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно чл.3, ал.1 от договора, за доставката по чл.1 от същия, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за канцеларски материали, консумативи и принадлежности за офиса, съгласно единичните цени, посочени в Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ към обособена позиция №1, №2, №3 и №4, представляващи неразделна част към договора. С оглед посоченото по-горе, крайната обща стойност на договора е обозначена с нула на съответните места.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.11.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор