Версия за печат

00530-2010-0040

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция по приходите,ТД на НАП-Пловдив, ул.Скопие № 106, За: Камелия Грудева, Жана Манолова, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497;032 935639, E-mail: k.grudeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Камелия Грудева, Жана Манолова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП-Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Адмнистративните сгради на ТД на НАП-Пловдив, находящи се в град Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП-Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130, 50334140

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи
Услуги по ремонт и поддържане на телефонни апарати

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
14580 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № РД-44-7/11.08.2010г. на директора на ТД на НАП-Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 105 от 09.03.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 7 от 13.08.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 49 / Обособена позиция №: / Заглавие:Техничско поддържане и ремонт на атвтоматични телефонни централи и телефонни апарати /без допълнително оборудване/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП-Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали"
V.1) Дата на сключване договора
01.11.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.10.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ТЕКО" АД, ЕИК: 041044484, район Средец, ул."Д-р Вълкович" № 2 А, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9582105, E-mail: vmetodieva@teko-ad.com, Факс: 028582105

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 28000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14580 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и от Закона за обществените поръчки обявяване на недействителност на сключен договор на основанията посочени в чл.41б, ал.1 от ЗОП, може да поиска всяко заинтелесовано лице или всеки заинтересован участник в процедурата, по смисъла на § 1, т.6б и т.6в от Допълнителните разпоредби на ЗОП. Недействителност на сключения договор може да се иска в срок до два месеца от публикуване на Информация за сключен договор в РОП, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от 1 година от сключването му.Искът се предявява по реда на ГПК. Всяко заинтересувано лице може да претендира за обещетение за вреди, претърпени вследствие на нарушения при провеждането на процедура и сключването на договор за обществена поръчка, при условията на чл.203, ал.1, чл.204, ал.1 и 4 и чл.205 от АПК.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.11.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор