Версия за печат

00661-2010-0006

BG-Белене: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул."България" № 35, За: Калоян Прокопиев - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Белене 5930
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Доставка на нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене”. Доставяната техника да съответства на заложените от Възложителя в Техническата спецификация технически характеристики - неразделна част от документацията за участие в процедурата. Доставката да бъде извършена в съотвествие с обявените от Възложителя в документацията изисквания.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

42900000

Описание:

Различни видове машини с общо и специално предназначение

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един брой нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене

Прогнозна стойност без ДДС
147000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1 470,00 лв. /Хиляда четиристотин и седемдесет лева/ под формата на неотменима банкова гаранция в полза на Община Белене съгласно образец (Приложение №10) или парична сума по следната банкова сметка на Община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 4547 00, BIC: STSA BGSF, “Банка ДСК" ЕАД. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод на български език, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата, когато е представена под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС – банкова гаранция (Приложение №11) или парична сума в полза на Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Обектът на поръчката ще се финансира с бюджетни средства от Община Белене. Условията и начините на плащане са уредени в проекта на договор, който е неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника (първоначална регистрация и последващи актове по фирменото дело), когато е юридическо лице, респ. ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Документите се представят в оригинал или заверени от участника фотокопия. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи, трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. * "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 2. Удостоверение за актуално състояние на участника, когато не е представен ЕИК, издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника фотокопие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника фотокопие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи, трябва да са издадени от компетентния орган в страната в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП – попълват се и се подписват приложените към настоящата документация образци (Приложения № 4.1, 4.2 и 4.3). Представят се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, както и лицата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП. 4. Други документи съгласно настоящото обявление, документацията за участие и НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: 1. За юридическите лица: 1.1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2007г., 2008г. и 2009г). 1.2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2007г., 2008г. и 2009г.) . 2. За физическите лица: 2.1. Официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.)
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2007г., 2008г. и 2009г.), в размер на 450 000,00 лв. /Четиристотин и петдесет хиляди лева/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил (договори, приключили към крайния срок за подаване на офертите по настоящата поръчка) през последните 3 години (2007 г., 2008 г., 2009 г.), с посочени: предмет, стойност на договорите без ДДС, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение№5). Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с препоръки за добро изпълнение (референции) и/или заверени копия от договорите; 2. Списък на лицата, които са на ръководна длъжност и ще отговарят за изпълнението на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, съгласно образец (Приложение №5) – приложени биографии и документи удостоверяващи образованието, професионалната им квалификация и опит; 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 4. Документи доказващи наличие на собствена или оторизирана от производителя на предлаганата нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене сервизна база за гаранционна и следгаранционна поддръжка, с посочен адрес и телефон за контакти; 5. Фотографски снимки на предлаганата нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене. 6. Декларация от участниците, че доставената нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене ще бъде придружена със сертификати, удостоверяващи обстоятелствата, че производителят на мултифункционалната машина е сертифициран по система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2000, или еквивалентно; 7. Декларация от участниците, че доставената нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене ще бъде придружена със сертификати за произход и качество, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, одобрени, съгласно европейските изисквания; 8. Декларация от участниците, че доставената нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене ще бъде придружена със сертификати за степента на екологичност;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2007 г., 2008 г., 2009 г.) на стойност равна или по-голяма от 150 000,00 лв. /Сто и петдесет хиляди лева/ без ДДС. 2. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат (ISO9001:2000 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган), в съответствие с предмета на поръчката. 3. Участникът да разполага със собствена или оторизирана от производителя на предлаганата нова мултифункционална машина за почистване на площадни и междублокови пространства за нуждите на Община Белене сервизна база за гаранционна и следгаранционна поддръжка, с посочен адрес и телефон за контакти;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 75
Показател: Гаранционен срок; тежест: 15
Показател: Срок за доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 17.11.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
18 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в размер на 18.00 лв. е платима в каса в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа или по банков път: Банка: “Банка ДСК" ЕАД IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Вид плащания код: 44 80 07 Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
24.11.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.11.2010 г.  Час: 10:00
Място

Зала № 26 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 746/29.10.2010 год. на Кмета на Община Белене. Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ