00530-2010-0038
Технически редакции | ||
05.12.2011 10:32 ч. : | 29/10/2010 | служебно вписване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Борислав Анчев - началник отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg, Факс: 02 98593241
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Информационни системи", бул."Княз Ал. Дондуков" № 52Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://portal.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Поддръжка на система Help Desk
Обектът на поръчката включва: 1) Актуализация на управлението на конфигурационните единици и потребители в CMDB в съответствие с внедрената Единна Активна Директория и системата за инвентаризация и управление на десктопите Microsoft Systems Management Server (MS SMS); 2) Усъвършенстване на системата в НАП за централизирано управление на инсталация на софтуер и актуализации; 3) Разширение обхвата на съществуващата системата за наблюдение и управление на сървърите на Национална агенция за приходите; 4) Допълнение на съществуващата системата за справки и отчети на системата HelpDesk на НАП. Подробно описание на видовете дейности, които следва да се извършат при изпълнение на обекта на поръчката, е дадено в пълното описание на поръчката в документацията за участие. Времето за реакция при възникване на проблеми в системата е до 4 (четири) часа от уведомлението, а отстраняването им - до 1 (един) работен ден. Със съдействието на възложителя, изпълнителят следва да представи детайлен план-график за реализиране на услугата по поддръжка на програмните продукти, които са в основата на реализираната в Националната агенция за приходите “Help Desk” система. В съответствие с пълното описание на обхвата на извършваната услуга, изпълнителят следва да поддържа модулите в системата Help Desk; да извършва настройки; да приема писмени съобщения на факс или e-mail в работни дни, като потвърждава приетото съобщение до 1 h (един час) от получаването му; да предава знание по модулите на системата на служители на ЦУ на НАП, които администрират и експлоатират системата; да предоставя поисканата документация за работа и администриране на модулите – предмет на настоящата поръчка; да отговаря на поставени от потребителите на системата въпроси.
50324100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
01.10.2010 г.
3
"Парафлоу Комуникейшънс" ООД, ул. "Димитър Хаджикоцев" № 52-54, Република България 1421, София, Тел.: 02 9604200, E-mail: office@paraflow.bg, Факс: 02 9604218
URL: www.paraflow.bg.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
.
29.10.2010 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г