Версия за печат

00530-2010-0028

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: инж. Валерия Додова - гл.експерт в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg, Факс: 02 98593139

Място/места за контакт: Дирекция "Логистика" в ЦУ на НАП, гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://portal.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на един брой пътническа асансьорна уредба в сградата на ТД на НАП - «Големи данъкоплатци и осигурители», гр.София, ул. “Аксаков” № 31

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.София, ул. "Аксаков" № 31 - ТД на НАП - ГДО
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва: 1)абонаментно сервизно обслужване ежемесечно до 15-то число за период от 12 мес. в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори, вкл.освобождаване на пътници при аварийно спиране в срок до 45 минути; 2) извършване на ремонт при необходимост, извън сервизното обслужване в срок до един работен ден от уведомлението/констатиране на повредата с гаранция на работите от 18 мес.; 3) доставка на резервни части за ремонтните дейности при необходимост.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4166.66 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: цена за абонам.сервизно обслужване за 1 (един) месец; тежест: 80
Показател: часова ставка (лева/1h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 105 от 09.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 91 / Наименование:За абонаментно сервизно обслужване на асансьорна уредба
V.1) Дата на сключване на договора
27.10.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СД "Буллифт - Костов, Огнянов, Велев и сие", ЕИК 121203923, район Средец, ул. "Съборна" № 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9878314, E-mail: bullift@abv.bg, Факс: 02 9874730

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4166.66 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4166.66 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.10.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор