Версия за печат

01016-2010-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален център по трансфузионна хематология (НЦТХ), гр. София, Община Сердика; ул. "Братя Миладинови" № 112, За: д-р Наталия Машарова - Зам. директор на НЦТХ (упълномощено лице с права и задължения на възложител съгл. Заповед № 254/01.10.2010г. на Директора на НЦТХ), България 1202, София, Тел.: 02 9210417, E-mail: ncth_bg@abv.bg, Факс: 02 9210419

Място/места за контакт: гр. София, Община Сердика; ул. "Братя Миладинови" № 112 - НЦТХ
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите на Национален център по трансфузионна хематология-гр.София (НЦТХ)"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София 1202; Район Сердика,ул."Братя Миладинови" № 112 - Национален център по трансфузионна хематология-гр.София (НЦТХ);
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е: Доставката на до 40 000 бр. пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите на НЦТХ. Стойността на всеки пакет с подкрепително-тонизираща храна ("оклад") е 08.00лв. (осем лева) с ДДС съгласно чл. 2,ал.3 от Наредба за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки, за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването, и за реда и цените за заплащане на кръвта и кръвните съставки (обн.в ДВ бр.42 / 29.05.07г). При изпълнението на договора в НЦТХ ще се доставят следните хранителни продукти и тонизиращи напитки - шоколад фин млечен, течен шоколад, шоколадови десерти, месна консерва, рибна консерва, тонизиращи напитки, кафе разтворимо, сметана на прах; чаши и бъркалки за еднократна употреба, пакетирани и доставени в здрава, прозрачна и функционална опаковка с надпис „Благодарим Ви кръводарители”: НЦТХ – гр. София, ул. „Братя Миладинови” № 112.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15842100, 15842200, 15131000, 15241000, 15861000, 15982000, 15982100, 15831000

Описание:

Шоколад
Шоколадови изделия
Приготвени храни и консерви от месо
Риба, панирана или покрита по друг начин, в консерви или в кутии
Кафе
Безалкохолни напитки
Плодови сиропи
Захар


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
266666 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Кк – качество и количество на предложените в пакета продукти, които трябва да отговарят на изискванията на хигиена на хранене и теорията за балансирано и разнообразно хранене, спазвайки принципите за балансирано хранене със съотношение на белтъци/мазнини/ въглехидрати 1:1:4.; тежест: 80
Показател: „Ко” - най-добра опаковка на пакета при спазване изискванията на Възложителя посочени в Техническата спецификация и документацията: съвкупност от здравина, компактност, функционалност и дизайн.; тежест: 15
Показател: „Топ” – срок на отложено плащане над минимално изискуемия от 90 календарни дни; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

01016-2010-0002

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 22 от 22.02.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 13 от 29.06.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ОП-02 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на пакетирана подкрепитeлно-тонизираща храна и напитки за кръводарителите на НЦТХ"
V.1) Дата на сключване договора
18.10.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Геник” ЕООД ; ЕИК: 130852348, гр.София 1362; ул. „Княжевска” бл.47, вх. Б, ет.4, ап.14, България 1362, София, Тел.: 02 8290225, Факс: 02 9295443

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 266666 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 266666 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Крайните количества и стойности посочени в договора/ приложението към него са ориентировъчни, формирани на база прогнозен брой кръводарители и Възложителят не се задължава да ги изпълни в пълен обем и стойност.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.( чл.120, ал.2 ЗОП )

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.10.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор