Версия за печат

00111-2010-0004

BG-Котел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община-Котел, пл. "Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община-Котел
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Социална закрила
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на дърва за огрев за нуждите на кметствата, учебно-възпитателните заведения и други обекти в Община-Котел през отоплителен сезон 2010/2011 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: обекти по населените места в Община-Котел съгласно списък, приложен към договора
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на приблизително 2 755 куб.м дърва за огрев за нуждите на кметствата, учебно-възпитателните заведения и други обекти в Община-Котел през отоплителен сезон 2010/2011 г. Обектите са посочени в списък, приложен към договора за МОП. Дървата трябва да отговарят на БДС или еквивалентно; да не са по-тънки от 8 см в диаметър; да не са с дължина, по-малка от 1 м и да са от широколистна дървесина - бук, дъб, габър. Доставката на дървата ще се извършва на база заявки от възложителите с посочени точни количества и обекти.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

03413000

Описание:

Дърва за горене


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
165300 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 74 / Наименование:Доставка на дърва за огрев за нуждите на кметствата, учебно-възпитателните заведения и други обекти в Община-Котел през отоплителен сезон 2010/2011 г.
V.1) Дата на сключване на договора
14.10.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Феритранс" ЕООД с.Тича, ЕИК 119628707, "Г.Димитров" № 95, РБългария 8980, с.Тича, Община-Котел, Тел.: 04584 2334

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 165300 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на настоящата малка обществена поръчка е открита с Решение № РД–17–506/ 03.09.2010 г. на кмета на Община-Котел. С Решение № РД-17- 579 от 14.10.2010 г. е определен изпълнителя на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша " 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл. чл.122и, ал.3 и чл.122л от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.10.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор