I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. "Кричим" № 1, За: Костадин Русков, България 1407, гр. София, Тел.: 02 9659126, E-mail: kruskov@nhif.bg, Факс: 02 9659165
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Следгаранционно абонаментно сервизно поддържане и снабдяване с консумативи и резервни части на копирни апарати “XEROX” в ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение:
ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с адреси по списък, част от документацията за участие.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Следгаранционното абонаментно сервизно обслужване на копирната техника трябва да включва поддръжка, периодични контролни технически прегледи, профилактика, ремонт и отстраняване на технически повреди.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50313000
Описание:
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 57 от 04.03.2010 г.
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 23 от 09.07.2010 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № РД-14-56 / Обособена позиция №: / Заглавие:Следгаранционно абонаментно сервизно поддържане и снабдяване с консумативи и резервни части на копирни апарати “XEROX” в ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК
V.1)
Дата на сключване договора
13.10.2010 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2010 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор