Версия за печат

00207-2010-0007

BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. "Кричим" № 1, За: Костадин Русков, България 1407, гр. София, Тел.: 02 9659126, E-mail: kruskov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно абонаментно сервизно поддържане и снабдяване с консумативи и резервни части на копирни апарати “XEROX” в ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с адреси по списък, част от документацията за участие.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Следгаранционното абонаментно сервизно обслужване на копирната техника трябва да включва поддръжка, периодични контролни технически прегледи, профилактика, ремонт и отстраняване на технически повреди.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 57 от 04.03.2010 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 23 от 09.07.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-14-56 / Обособена позиция №: / Заглавие:Следгаранционно абонаментно сервизно поддържане и снабдяване с консумативи и резервни части на копирни апарати “XEROX” в ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК
V.1) Дата на сключване договора
13.10.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инфо-АДЛ" ООД БУЛСТАТ 130310582, ул.Димитър Хаджикоцев" №10, България 1309, гр.София, Тел.: 02 8685323, E-mail: infoadl@infoguard.net, Факс: 02 8688084

URL: www.infoadl.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

до 24 септември 2010г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.10.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор