Версия за печат

01261-2010-0004

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Кремиковци", кв.Ботунец, За: Иветка Петрова, Р. България 1870, София, Тел.: 02 9945289, E-mail: petrova_kre@abv.bg, Факс: 02 9945257

Място/места за контакт: СО-район "Кремиковци"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kremikovtsi.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Районна администрацияДруго (моля пояснете): Районна администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Допълнителна, физическа охрана за времето от 19:00 до 07:00 ч., през почивните, празничните и ваканционни дни, на детски заведения на територията на район "Кремиковци"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: СО-район "Кремиковци"
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителна физическа охрана за времето от 19:00 до 07:00 часа, през почивните, празничните и ваканционни дни, на ОДЗ 44 - кв. Ботунец, ЦДГ 146 - кв. Кремиковци, ОДЗ 45 - кв. Враждебна и ОДЗ 58 - кв. Челопечене

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79710000

Описание:

Услуги по безопасност

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
13920 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 09-08-010 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Допълнителна физическа охрана за времето от 19:00 до 07:00 ч., през почивните, празничните и ваканционни дни, на детски заведения на територията на район "Кремиковци"
V.1) Дата на сключване договора
24.09.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ВАДИМ" ООД, ЕИК : 040357088, ж.к. "Красна поляна", ул. "Пади Петков", бл. 33, ет. 9, ап. 33, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9552000, E-mail: vadim_ltd@abv.bg, Факс: 02 9552200

URL: www.vadim-sod.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 13920 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

СО - район "Кремиковци, Отдел "Правно и информационно осигуряване и технологии", кв. Ботунец, Столична община район "Кремиковци" стоая № 31, Р. България 1870, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: sokre@abv.bg, Факс: 02 9945257

Интернет адрес/и:

URL: www.kremikovtsi.acstre.com.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.10.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Поради непредвидени обстоятелства е необходимо допълнително възлагане на допълнителна услуга на същия изпълнител. Допълнителните работи не могат технически и икономически да се разделят от предмета на основния договор без значителни затруднения на възложителя, същевременно са необходими за неговото изпълнение. Стойността на допълнителните работи не надхвърля 50 % от стойността на основната поръчка. Възлагането на допълнителаната услуга за споменатите детски заведения, се налага поради искане на директорите им, което е предявено към районната администрация след откриване на процедурата за избор на изпълнител и поради обективната нужда за предотвратяване на грабежи и вандалски действия през почивните, празничните и ваканционните дни.