Версия за печат

00024-2010-0006

BG-гр. Елин Пелин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Елин Пелин, пл. Независимост №1, За: Георги Петраков - началник отдел "Правен", България 2100, гр. Елин Пелин, Тел.: 0725 60206, Факс: 0725 60206

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Консултантска услуга по оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорти за реализиране на проект: „Ремонт и реконструкция на читалища в община Елин Пелин” по оперативна програма „Регионално развитие (2007 – 2013), съгласно договор BG161PO001/1.1-01/2007/055 приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.1: „Социална инфраструктура”община Елин Пелин, Софийска област

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: с. Гара Елин Пелин, общ. Елин Пелин
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Следва да се изготвят комплексни доклади за оценка на съответствието съществените изисквания към строежите на работни проекти за слънчеви колектори на 7 читалищни сгради, работен проект за газова и отоплителна инсталация на читалището в с. Нови хан и работни проекти за «Направа на външна рампа за достъп на хора с двигателни увреждания” за 7 – те читалища, както и да упражнява строителен надзор (СН) и технико – финансово отчитане на изпълнените строително-монтажни работи и изготвяне на Технически паспорти на строежите съгласно Наредба №5/28.12.2006г. на обект: „Ремонт и реконструкция на читалища в община Елин Пелин”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 9 от 02.07.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДГ - 2630 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Консултантска услуга по оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор, изготвяне на технически паспорти и инвеститорски контрол за обект: “ИНЖЕНЕРИНГ НА ОБЕКТ: Изготвяне на работни проекти и изпълнение на СМР за изграждане и реконструкция на общински инфраструктурни обекти – „Разделна канализация на кв.80 и 81 по плана
V.1) Дата на сключване договора
29.09.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.08.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИНТЕРКОНСУЛТ” ЕООД, ЕИК 111560033, община Монтана, обл. Монтана, бул. „Хаджи Димитър” №14, вх.Б, ет.5, ап.22, България 3400, гр. Монтана, Тел.: 096 300195, E-mail: interkonsult@mail.bg, Факс: 096 301181

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 56000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20500 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма Регионално развитие, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие” Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”; Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.10.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор