Версия за печат

00233-2010-0022

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП НК "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Светлана Станева, Република България 1233, София, Тел.: 02 9322934, E-mail: s_staneva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Аварийно укрепване на свлачище на км 73+200 (сп. Струя) в участъка Търнак - Аспарухово”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: спирка Струя, в участъка Търнак - Аспарухово
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Аварийно укрепване на свлачище на км 73+200 (сп. Струя) в участъка Търнак - Аспарухово”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45234100

Описание:

Строителни и монтажни работи на релсови пътища

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1528926.32 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3493 / Обособена позиция №: / Заглавие:..
V.1) Дата на сключване договора
24.09.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Трансстрой Варна” АД ЕИК: 103044422, бул. „Хан Омуртаг” №2, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 680111, E-mail: plc@transstroy-varna.bg, Факс: 052 603480

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1528926.32 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.09.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Един от приоритетните за България проекти е удвояването и електрификацията на железопътната линия Карнобат - Синдел. Този 123 километров участък свързва един от най-натоварените Европейски коридори № 8 с Коридора Трасека, осъществяващ връзката между Европа и Азия (между Черно и Адриатическо море) и свързващо звено между 2-ра и 8-ма магистрални железопътни линии от системата на железопътната инфраструктура на България. Той е и най-близката железопътна връзка между големите морски пристанища Варна и Бургас. Удвояването на единичната електрифицирана жп линия Карнобат – започва преди 20 години в началото на 80-те години. Въпреки значителните инвестиции удвояването не е завършено. Останали са за изпълнение най-тежките междугария – там, където линията пресича същинската част на Източна Стара планина. Тези междугария: Люляково – Дъскотна – Търнак – Аспарухово с обща дължина малко повече от 30 км включват 2 тунела, десетки големи мостови съоръжения, две нови гари и голям обем земни работи. Съществуващата единична железопътна линия е с ниски технически параметри, възпрепятства разтоварването на северния маршрут, влошава движението на комбинираните товари, както по направление север – юг, така и между пристанищата Варна и Бургас. С модернизацията на пристанищата Варна и Бургас, както и на бъдещия ферибот между Силистра и Калъраш се очаква нарастване на нивото на трафика, което увеличава значението на тази най-източна връзка между Северна и Южна България. Вследствие усложнената метеорологична обстановка и обилни валежи в количества над средните за периода 26-27.07.2010 год., е констатирано активизиране на свлачищните процеси в зоната от км 73+150 до км 73+210 – района на спирка Струя, в участъка Търнак –Аспaрухово. Нарушена е работоспособността на водоотводните съоръжения, геометрията на железния път в план и профил, регистрирано е движение на земни и скални маси в долното строене на железния път, насипите и откосите. В изключително опасната за безопасността на пътниците и сигурността на превозваните товари, влаковото движение се осъществява с намалена скорост от 25 км/час. Организирано е денонощно наблюдение на критичните места. За бедственото положение в района сме алармирани от експлоатационното поделение жп секция Варна с писмо № 69-23-ЖП-961/27.07.2010 год. В изключително критичната ситуация, съществува реална опасност за прекъсване на влаковото движение, в резултат на което националната икономика да остане без железопътна връзка със североизточната част на България и пристанищата Варна и Бургас, а жп инфраструктурата без алтернативни маршрути за осигуряване на достъп на железопътните превозвачи до жп инфраструктурата. В тази връзка, за овладяване на аварийната ситуация и предотвратяване на усложнения с непредвидим характер, спешно e информиран г-н Константин Гребенаров – областен управител на Област Бургас и с негова заповед № РД-10-153/28.07.2010 год. е назначена комисия във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 6 от Закона за защита при бедствия. Комисията констатира с протокол № П-01-67/29.07.2010 год. изключително критичната ситуация и предлага да се вземат спешни мерки за аварийно укрепване на свлачището. Във връзка с гореизложеното и предвид това, че съществува реална опасност за прекъсване на влаковото движение, както и с оглед на това, че не могат да бъдат спазени сроковете за открита процедура и процедура на договаряне с обявление, предлагам да се проведе процедура на договаряне без обявление за възлагане на обществена поръчка за строителство с обект: “Аварийно укрепване на свлачище на км 73+200(спирка Струя) в участъка Търнак –Аспaрухово”, на основание чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП, съгласно препоръките на комисията. За укрепване на свлачището има изготвен работен проект, който е приет от Експертният съвет на ДП “НК”ЖИ”.