Версия за печат

00803-2010-0002

BG-Кубрат: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кубрат, ул.Княз Борис І №1, За: Женифер Пойраз, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrat@kubrat.bg, Факс: 0848 73205

Място/места за контакт: Ремзи Халилов Юсеинов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kubrat.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на строителен надзор при изпълнение на проекти и избор на консултант за управление и контрол на проекти: № 17/322/00043 „Рехабилитация на парк „Омол” и прилежащите зелени площи при административна сграда на Община Кубрат” и проект № 17/322/00277 „Рехабилитация на уличната мрежа на с. Мъдрево, общ. Кубрат подобект: ул. „Делиорман” и прилежащи улици с обща дължина 1 588 м” по договори на община Кубрат с ДФ „Земеделие” по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”, подкрепена от ЕЗФРСР по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект „Рехабилитация на парк „Омол” и прилежащи зелени площи при административна сграда на Община Кубрат” Обособена позиция № 2 - „Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект „Рехабилитация на уличната мрежа на с. Мъдрево, общ. Кубрат подобект: ул. „Делиорман” и прилежащи улици с обща дължина 1 588 м. Обособена позиция № 3 - „Избор на консултант за управление и контрол на проект „Рехабилитация на парк „Омол” и прилежащи зелени площи при административна сграда на Община Кубрат” Обособена позиция № 4 - „Избор на консултант за управление и контрол на проект „Рехабилитация на уличната мрежа на с. Мъдрево, общ. Кубрат подобект: ул. „Делиорман” и прилежащи улици с обща дължина 1 588 м.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: За Обособена позиция № 1 и 3 - гр.Кубрат, обл. Разград и за Обособена позиция № 2 и 4 - с. Мъдрево, обл. Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Настоящата поръчка е за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проекти и избор на консултант за управление и контрол на проекти: № 17/322/00043 „Рехабилитация на парк „Омол” и прилежащите зелени площи при административна сграда на Община Кубрат” и проект № 17/322/00277 „Рехабилитация на уличната мрежа на с. Мъдрево, общ. Кубрат подобект: ул. „Делиорман” и прилежащи улици с обща дължина 1 588 м” по договори на община Кубрат с ДФ „Земеделие” по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”, подкрепена от ЕЗФРСР по четири обособени позиции.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71541000, 71521000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50050 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 46 / Наименование:Договор за извършване на строителен надзор
V.1) Дата на сключване на договора
17.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Билдконсулт" ООД ЕИК 117613133, ул. Дондуков-Корсаков № 17, РБългария 7000, Русе, Тел.: 082 821726, E-mail: bildkonsult@abv.bg, Факс: 082 821724

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 47 / Наименование:Договор за извършване на строителен надзор
V.1) Дата на сключване на договора
17.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Билдконсулт" ООД ЕИК 117613133, ул. Дондуков-Корсаков, РБългария 7000, Русе, Тел.: 082 821725, E-mail: bildkonsult@abv.bg, Факс: 082 821724

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10850 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 48 / Наименование:Договор за услуга
V.1) Дата на сключване на договора
17.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Русенска строителна борса" ООД ЕИК 117113199, ул. Дондуков-Корсаков № 17, РБългария 7000, Русе, Тел.: 082 821725, E-mail: rsb@elits.rousse.bg, Факс: 082 821724

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 49 / Наименование:Договор за услуга
V.1) Дата на сключване на договора
17.09.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Русенска строителна борса" ООД ЕИК 117113199, ул. Дондуков-Корсаков № 17, РБългария 7000, Русе, Тел.: 082 821725, E-mail: rsb@elits.rousse.bg, Факс: 082 821724

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по договори между Община Кубрат и ДФ "Земеделие" за отпускане на финансова помощ за извършване на дейностите по проекти № 17/322/00043 „Рехабилитация на парк „Омол” и прилежащите зелени площи при административна сграда на Община Кубрат” и проект № 17/322/00277 „Рехабилитация на уличната мрежа на с. Мъдрево, общ. Кубрат подобект: ул. „Делиорман” и прилежащи улици с обща дължина 1 588 м” по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл. 120. (1) На обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите в процедура за: 1. възлагане на обществена поръчка, включително чрез прилагане на рамково споразумение, динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 2. сключване на рамково споразумение; 3. създаване на динамична система за доставки или система за предварителен подбор; 4. конкурс за проект. (2) Решенията по ал. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. (3) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедура 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. (4) Жалба по ал. 3 може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 1 и 4; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по т. 2; 3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по т. 3. (5) В случаите по ал. 3, т. 1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. (6) Жалба срещу решението за класиране на участниците в конкурса за проект може да подава всеки заинтересован кандидат или заинтересован участник в срока по ал. 3.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.09.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор