Версия за печат

00246-2010-0113

BG-с. Ковачево, обл. Старозагорска: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Старозагорска, За: Галя Георгиева, Р България 6000, с. Ковачево, обл. Старозагорска, Тел.: 042 662910, E-mail: g.stancheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителен обем към договор № 9855/21.12.2009 г. с предмет "Рехабилитация на електрофилтри на КА-10 с подмяна на 30 бр. УЕ и 250 м2 и обшивка на тавана"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителен обем към договор № 9855/21.12.2009 г. с предмет "Рехабилитация на електрофилтри на КА-10 с подмяна на 30 бр. УЕ и 250 м2 и обшивка на тавана"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
23544 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

10115


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 10356 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителен обем към договор № 9855/21.12.2009 г. с предмет "Рехабилитация на електрофилтри на КА-10 с подмяна на 30 бр. УЕ и 250 м2 и обшивка на тавана"
V.1.1) Дата на сключване договора
24.09.2010 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.08.2010 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Синерджи 2003" 123657322, гр. Стара Загора, ул. "Отец Паисий" 120 вх. А ап. 1, РБ 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 651821, Факс: 042 651821

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 23544 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.09.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

Поради непредвидените и непредотвратимите събития от извънреден характер, възникнали след сключването на договора в хода на рехабилитацията на блок 5, запазвайки времевия график вместо на блок 5 е необходимо да се извърши рехабилитация на спрения блок 8 с резервните части произведени за блок 5.