Версия за печат

00210-2010-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, ул. "Г.С.Раковски" № 102, За: Милена Цонкова, България 1040, София, Тел.: 02 98592703, E-mail: m.tzonkova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: Дирекция "Финанси и управление на собствеността"
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодични доставки по заявка на възложителя на канцеларски материали и офис консумативи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София, ул. "Г.С.Раковски" № 102, сградата на Министерство на финансите
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки по заявка на възложителя на канцеларски материали и офис консумативи необходими на Министерство на финансите за една година, разделени на шест обособени позиции както следва: ЛОТ 1 - Тонер касети и консумативи за Xerox; ЛОТ 2 - Тонер касети и консумативи за HP; ЛОТ 3 - Тонер касети и консумативи за Samsung; ЛОТ 4 - Тонер касети и консумативи за друга разпечатваща техника; ЛОТ 5 - Копирна и принтерна хартия; ЛОТ 6 - Канцеларски материали

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30197642, 30197000

Описание:

Касети с тонер
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Дребно офис оборудване

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
226217.58 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 42 - 061408 от 02.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 126 - 193021 от 02.07.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Дог - 295 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Периодични доставки на тонер касети и консумативи за Xerox
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.09.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Инфо-АДЛ" ООД, ул. "Елин връх" № 19, бл. 65, вх. В, България 1407, София, Тел.: 02 8685323, Факс: 02 8688084

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 62873.24 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Дог - 301 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Периодични доставки на тонер касети и консумативи за HP
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.09.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Лирекс-БГ" ООД, ж.к. Младост 1, бл.54А, вх. 1, България 1784, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9743095

URL: www.lirex.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18762.89 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Дог - 296 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Периодични доставки на тонер касети и консумативи за Samsung
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.09.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ронос" ООД, бул. "Акад. Иван Гешов" № 2Е, България 1330, София, Тел.: 02 070017017, Факс: 02 8221900

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 23867.31 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Дог - 299 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Периодични доставки на тонер касети и консумативи за друга разпечатваща техника
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.09.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД, бул. "Ситняково" № 39А, България 1505, София, Тел.: 02 070010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 40232.45 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Дог - 297 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Периодични доставки на копирна и принтерна хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.09.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ронос" ООД, бул. "Акад. Иван Гешов" № 2Е, България 1330, София, Тел.: 02 070017017, Факс: 02 8221900

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 51115 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Дог - 298 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Периодични доставки на канцеларски материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.09.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД, бул. "Ситняково" № 39А, България 1505, София, Тел.: 02 070010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 29366.69 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорите влизат в сила от 01.10.2010 г. и се сключват за 1 /една/ година, считано от датата на влизането им в сила.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.09.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ