Версия за печат

01029-2010-0005

BG-СОФИЯ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, За: НАДЕЖДА АТАНАСОВА, ЛЮДМИЛА МАНЕВА, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9880559; 02 9219710, E-mail: l_angelova@vks.bg, Факс: 02 9880559

Място/места за контакт: СЪДЕБНА ПАЛАТА - ГР. СОФИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, І-ВИ СУТЕРЕН, СТАЯ №16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vks.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

ВЪРХОВЕН КАСАЦИОНЕН СЪД НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2, За: ИНЖ. ПАВЕЛ АНДРЕЕВ; МИТЮ ДОБРЕВСКИ, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9219712; 02 9219716

Място/места за контакт: СЪДЕБНА ПАЛАТА - ГР. СОФИЯ, БУЛ. "ВИТОША" №2

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съдебна власт

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Подмяна на износени компоненти и надстройка на локална мрежа в сградата на Съдебната палата в гр. София

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Съдебна палата - гр. София, бул. "Витоша" №2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Подмяна на износени компоненти и надстройка на ядрото и преносната среда на локална мрежа в сградата на Съдебната палата в гр. София, включващо пасивно оборудване, активно оборудване и цялостна интеграция на компонентите

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

32420000

Описание:

Мрежово оборудване

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Пасивно оборудване за преминаване от 1Gb към 10Gb гръбнак на локалната мрежа; Активно оборудване: 1 бр. комутатор, 8 бр. агрегиращи комутатори с 10Gb интерфейси към ядрото на мрежата, 4 бр. аксес комутатори, система за управление и контрол на локалната мрежа, многофункционално устройство за управление на връзките към Интернет; Цялостна интеграция на изброените компоненти

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

06.12.2010 г. 

Завършване

31.12.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 3 000,00 (три хиляди) лева , внесени в полза на ВКС по IBAN сметка BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, внесени в полза на ВКС по IBAN BG85BUIB98883391323103, BIC: BUIBBGSF, "СИБанк" АД или банкова гаранция за срока за изпълнение на договора. В случай на обективна невъзможност на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ (която не се дължи на виновно, небрежно поведение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ) да достави и монтира оборудването, предмет на настоящата порчъка в срок до 20 декември 2010 година, същият уведомява писмено за обстоятелствата Възложителя. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да плати цената изцяло авансово, в срок до три работни дни от представяне на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

От бюджета на Върховния касационен съд

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец и копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1 от Закона за обществените поръчки. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от Закона за обществените поръчки. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.5 от Закона за обществените поръчки;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, оформени съгласно Закона за счетоводството.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е приключил предходната година с положителен финансов резултат.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори, изпълнени от участника през последните три години или от датата на неговата регистрация, ако е новорегистриран или е обединение, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката. 3. Сертификати и/или оторизационни писма от производителите на предлаганото оборудване, доказващи упълномощаването на участника да: - предлага, доставя и продава съответните устройства на територията на Република България; - извършва или осигурява системна интеграция, гаранционна и следгаранционна поддръжка на предлаганите от участника устройства и в рамките на цялата посочена в техническото задание мрежа. 4. Документи, удостоверяващи образованието и квалификацията на участника и на ръководните му служители, включително и на лицата, които ще извършват услугата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Образованието и квалификацията следва да отговарят на изискванията за изпълнение на дейностите, свързани с предмета на поръчката
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Финансова оценка; тежест: 70
Показател: Техническа оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.11.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Върховния касационен съд, стая №84 на Втори етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15.11.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.11.2010 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Върховния касационен съд на 3-ти етаж в сградата на Съдебната палата в гр. София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.09.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ