Версия за печат

00530-2010-0066

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агeнция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Борислав Анчев, България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на оборудване и системи за ИЦ на НАП и изграждане на Център при бедствия и аварии по две самостоятелно обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1: Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии. 2. Обособена позиция № 2: Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ЦУ на НАП -София, бул. Ал.Дондуков № 52 РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на оборудване и системи за ИЦ на НАП и изграждане на Център при бедствия и аварии по две самостоятелно обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1: Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии. 2. Обособена позиция № 2: Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000

Описание:

Информационни системи и сървъри

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на оборудване и системи за ИЦ на НАП и изграждане на Център при бедствия и аварии по две самостоятелно обособени позиции, както следва: 1. Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии./Обособена позиция № 1/ 2.Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката. /Обособена позиция № 2/

Прогнозна стойност без ДДС
1680000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена гаранция за участие в обществена поръчка чрез открита процедура, както следва: а/ за участие и по двете обособени позиции № 1 и № 2 участниците представят гаранция в размер на 16800лв. /шестнадесет хиляди и осемстотин лева/, съответно 8589.70 евро /осем хиляди петстотин осемдесет и девет евро и седемдесет и евроцента/ за участниците от чужбина, представляваща 1% от прогнозната стойност на цялата поръчката общо и по двете обособени позиции № 1 и № 2. б/ за участие само по обособена позиция № 1 участниците представят гаранция в размер на 8300 лв. /осем хиляди и триста лева/, съответно 4243.72 евро (четири хиляди двеста четиридесет и три евро и седемдесет и два евроцента), за участниците от чужбина, представляваща 1% от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1. в/ за участие само по обособена позиция № 2 - участниците представят гаранция в размер на 8500 лв. /осем хиляди и петстотин лева/, съответно 4345.98 евро (четири хиляди триста четиридесет и пет евро и деветдесет и осем евроцента), за участниците от чужбина, представляваща 1% от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП. При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC № BNBGBGSD, а при преводи от чужбина сумата в евро се внася по банков път по банковата сметка на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER I SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN BG83 BNBG 9661 1100 0661 41 – за гаранция за участие, SWIFT code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията/ите за участие следва да покрива/т срока на валидност на офертата/ти - 120 (сто и двадесет) дни от крайния срок за получаване на офертите по всяка от обособените позиции. Определеният изпълнител по всяка от обобособение позиции представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 2 на сто от стойността на съответния договор без ДДС. Участник, представил оферта, към която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По обособена позиция № 1- по банков път, съгласно предвиденото в проекта на договор: до 40 % от общата стойност в зависимост от разполагаемия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов ресурс, в срок до 60 (шестдесет) дни от датата на доставката, въз основа на приемо-предавателен протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; до 50 % от общата стойност в зависимост от разполагаемия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов ресурс, се заплаща след инсталация, интеграция и пускане в експлоатация на оборудването, както и осъществяване на трансфер на знания към определените IT специалисти на НАП, в срок до 60 (шестдесет) дни от подписването на протокол и издадена фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; остатъкът от общата стойност се заплаща след демонтажа от ИЦ на НАП и монтирането и пускането в експлоатация на преместената техника в Центъра за бедствия и аварии на НАП, в срок до 60 (шестдесет) дни от подписването на протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; По обособена позиция № 2- по банков път, съгласно предвиденото в проекта на договор: до 40 % от общата стойност в зависимост от разполагаемия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов ресурс, в срок до 60 (шестдесет) дни от датата на доставката, въз основа на приемо-предавателен протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; остатъкът от общата стойност се заплаща след инсталация, интеграция и пускане в експлоатация на оборудването, както и осъществяване на трансфер на знания към определените IT специалисти на НАП, в срок до 60 (шестдесет) дни от подписването на протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП;

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Към оферта за изпълнение по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 /№ 2 участникът прилага в зависимост от обособената позиция, за която участва: 1. Изготвено и подписано от участника техническо предложение, съдържащо пълно описание на предлаганото хардуерно оборудване с техническите и функционални параметри, които отговарят на минималните изисквания на възложителя, посочени в техническата спецификация за съответната позиция или са по-добри от тях. Изискване: Представеният документ следва да съдържа описание на системата като цяло, както и възможно най-пълна информация за модулите, компонентите и частите, количествата, марката и модела и продуктовите номера на съответния производител. 2. Подробна техническа документация за всяко устройство, което предлага да достави, включваща описание на хардуерната функционалност, като и документация за софтуера, включен към съответното устройство. Изискване: Техническата документация за оборудването и софтуера се представя на хартиен или електронен носител. 3. Списък с партидните номера на всеки компонент на дадено оборудване /устройство/модул/, включено в предложението. Изискване: Предложението трябва да може да се провери по технически параметри, партидни номера, съвместимост и работоспособност от сайта на съответните производители. Ако съответният производител няма практика да поддържа актуален и валиден списък на партидните номера в сайта си, се допуска тези партидни номера да бъдат предоставени на електронен и/или хартиен носител. 4. Към техническото си предложение участникът: - прилага информация за специфицираното оборудване, като: фирмени каталози, брошури, извлечения от web-страници, справки, декларации за съответствия или други материали на производителя. Изискване: В случай, че в някои от материалите се съдържат цени, последните следва да бъдат поставени в отделен запечатан плик, отделен от плика съдържащ ценово предложение /Плик № /3. В случай че това е технически невъзможно, цените да бъдат заличени по начин, който не позволява тяхното разпознаване. - представя нагледни материали, включващи кратко описание на основните технически характеристики, заложени в техническата спецификация. Изискване: От представените материали да се виждат в явен вид основните технически параметри на всяко устройство. 5. Декларация, че устройствата отговарят на всички стандарти в Република България относно техническа експлоатация, норми за безопасност и включване към електрическата мрежа. Изискване: Ако законовите изисквания налагат дадено устройство/модул да има разрешение за употреба, издаден от съответните контролни органи в РБ, то участникът се задължава да представи копие от това разрешение. 6. Декларация, че всички доставени устройства ще са нови, неупотребявани и фигурират в актуалната производствена листа на съответния производител с посочен интернет адрес на производителя. 7. Декларация, че всички предложени устройства ще бъдат комплектовани така (с необходимия хардуер, модули, кабели, софтуер, лицензи и др.), че да бъдат работоспособни и да изпълняват функциите, заложени в спецификацията. В случай че се окаже, че дадено устройство не може да изпълнява дадена функция поради недостиг или липса на даден хардуерен модул, софтуер или лиценз (примерно не може да се използват всички портове, поради необходимост от закупуване на допълнителен лиценз), то този хардуерен модул, софтуер или лиценз следва да бъдат доставени безплатно.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Юридическите лица представят единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), ако са регистрирани/пререгистрирани по смисъла на същия закон. Ако участникът не е регистриран/пререгистриран по реда на ЗТР, представя заверено копие от удостоверение за актуално състояние, удостоверяващо състоянието по партидата на търговеца към 01.01.2008 г., издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност. 2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че има такава регистрация. 3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (съгласно приложени образци). Документите се представят в оригинал. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. Участниците – юридически лица следва да имат предвид, че изискванията на чл.47, ал.1, т.1 и на ал.2, т.2 от ЗОП се прилагат по отношение на лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от ТЗ, по чл.105 от ТЗ без неограничено отговорните съдружници, по чл.141, ал.2 или чл.147, ал.1 от ТЗ, по чл.235, ал.2 или чл.235, ал.1 от ТЗ, по чл.244, ал.4 от ТЗ, във всички останали случаи – за лицата, които представляват участника, както и за назначените прокуристи, ако има такива (в случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена Република България). В случай, че участникът е обединение на юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 4. Оригинален документ за внесена гаранция за участие в процедурата (банкова гаранция или парична сума внесена по банкова сметка на възложителя). 5. Декларация по чл. 55, ал. 4 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец). В случай, че за изпълнението на поръчката участникът е обединение, което не е ЮЛ, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа (договор за гражданско дружество), с който е създадено обединението. В него следва да е посочено лицето, което ще представлява обединението в качеството му на участник. В случай, че документът за създаване на обединението не съдържа изрично посочване на представляващото лице, към офертата се представя оригинал на пълномощно, с което участниците в обединението упълномощават някое от лицата да представлява обединението в процедурата за възлагане на обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението представя документите, посочени в т. 1 - 3 от настоящия раздел. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 1 - 3 от настоящия раздел. В случай че участникът в процедурата е чуждестранно ЮЛ, съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП офертата се подава на български език. Документите, посочени в т.1 и т.2 от настоящия раздел се представят в официален превод по смисъла на § 1, т.16а от ДР на ЗОП т.е. в превод, извършен от преводач, който има сключен договор с МВнР за извършване на официални преводи. Всички останали изискуеми документи, посочени в Обявлението за поръчката и Указанията за подготовка на офертите, които са на чужд език, задължително се представят и в превод на български език.Изключение могат да правят проспектите, брошурите и приложената техническа документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверено копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за последните 3 години с оборот мин 1 500 000 лв. общо за последните три години /2007 г., 2008 г., 2009 г./, когато публикуването им се изисква от законодателството. Участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години. В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години - 2007, 2008 и 2009 г. 2. Информация за оборота от аналогични поръчки, свързани с доставката и инсталацията на системи сходни с предмета на обществената поръчка /съгласно предмета на обособената позиция, за която се представя оферта/, за последните 3 години /2007 г., 2008 г. и 2009 г./, представена под формата на обяснителна записка
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да има оборот минимум 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди/ лева или равностойността в евро, общо за последните 3 години /2007 г., 2008 г., 2009 г./, от дейност сходна с предмета на поръчката – обособена позиция № 1 /обособена поцизия № 2. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, то сборът от оборота на участника и подизпълнителите за последните три години /2007 г., 2008 г., 2009 г./, следва да е минимум 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди/ лева или равностойността в евро. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, то сборът от оборота на лицата, включени в обединението за последните три години - 2007 г., 2008 г. и 2009 г., следва да е минимум 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди/ лева или равностойността в евро.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години (т.е. за периода от 01.09.2007г. до 01.09.2010г.), включително стойностите, получателите, начална и крайна дата, придружен от най-малко 3 препоръки за добро изпълнение по някои от включените в списъка договори. Посочват се договори, чиито изпълнение е приключило през последните три години (от 01.09.2007 г. до 01.09.2010 г.), независимо от датата на сключването им. Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец. 2. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с подробно описание на притежаваната от тях квалификация и опит за доставка, инсталиране и сервизиране на предлаганата техника. Списъкът следва да съдържа имената, образованието, професионалния опит и квалификацията на лицата, които ще изпълняват поръчката, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго). Списъкът се попълва съгласно образец, приложен към документацията. Към списъка се прилагат заверени от участника сертификати, издадени от производителя на оборудването, за придобитата от посочените лица квалификация 3. Заверено копие от оторизационно писмо от производителя или негов официален представител, с права за продажба и инсталация за конкретната поръчка /в зависимост от предмета обособената позиция, за изпълнението, на която се подава оферта /. 4. Заверено копие от валиден Сертификат или еквивалент документ за партньорство, издаден от производителя на предлаганата техника. 5. Заверено копие на договор (или съществените части от него), сключен с производителя или негов официален представител за продажба, инсталация и сервиз на предлаганата техника. 6. Заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:2000/2008 на участика, включващ изрично дейности по системна интеграция, поддръжка и сервиз на ИТ системи, издаден от акредитирана сертифицираща институция. 7. Заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:2000/2008 издаден на производителя на предлаганата техника, издаден от акредитирана сертифицираща институция.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимално изискване по т. 1 : Участникът да е изпълнил най-малко три договора, с предмет сходен на обекта на поръчката, обхват, предназначение и специфика, за посочения период. Необходимо условие е участникът да изпълнил договори с дейност сходна на предмета на поръчката с обща стойност минимум 1,5 млн. лв. общо за последните 3 години. За изпълнението на някои от посочените в списъка договори, участникът следва да е получил препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти или възложители. Забележка по т. 1: 1. В случай че участник представи оферта за участие по обособена позиция № 1 от настоящата поръчка, списъкът на основните договори, изпълнени през последните три години /от 01.09.2007 г. до 01.09.2010 г./, който представя, следва да съдържа приключили договори с предмет сходен с предмета на обособена позиция № 1, а именно: договори за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на AIX сървъри. 2. В случай че участник представи оферта за участие по обособена позиция № 2 от настоящата поръчка, списъкът на основните договори, изпълнени през последните три години /от 01.09.2007 г. до 01.09.2010 г./, който представя, следва да съдържа приключили договори с предмет сходен с предмета на обособена позиция № 2, а именно: договори за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на сървъри, сториджи и изграждане на SAN. Минимално изискване по т. 2: Участникът да разполага минимум 3 /трима/ квалифицирани, специалисти с опит за инсталиране и сервизиране на техниката /съгласно предмета на обособената позиция, за която се представя оферта/ с валидни сертификати за придобита квалификация, издадени от производителя на оборудването. Минимално изискване по т. 3: Доставката, инсталирането и настройките на оборудването следва да се осъществи от оторизиран представител на производителя с права за продажба и инсталация, за да се гарантира непрекъснатост на процесите по време на реализираните дейности. Забележка: При участие за изпълние само на обособена позиция № 2 изискването се отнася само за сървърите за приложенията и сториджа. Минимално изискване по т. 4: Участникът да бъде сертифициран партньор на производителя на предлаганата техника. Минимално изискване по т. 5: Участникът да е в договорни отношения с производителя на предлаганото оборудване или негов официален представител за продажба, инсталация и сервиз. Минимално изискване по т. 6: За изпълнение на обществената поръчка, участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 9001:2000/2008, който да включва изрично дейности по системна интеграция, поддръжка и сервиз на ИТ системи, към датата на провеждане на поръчката, доказващ, че в дружеството на участника е въведена СУК. Минимално изискване по т. 7: Производителят да притежава сертификат за качество ISO 9001:2000/2008. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания по т.6 , слeдва да са изпълнени за всеки от подизпълнителите. Минималните изисквания на възложителя по т.1 - 5 и т. 7, следва да бъдат изпълнени с офертата на съответния участник общо с участието на подизпълнители. Изискванията, посочени в настоящия раздел от обявлението за поръчката и в раздел ІIІ, буква «А», т. 7 от Указания за подготовка на офертите, са относими и приложими към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, минималните изисквания по т.6, слeдва да са изпълнени за всяко едно от лицата включени в обединението. Минималните изисквания по т. 1-5 и т. 7 от настоящия раздел, следва да бъдат изпълнени с общите усилия и ресурс на лицата, включени в обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2010/S 048 - 070507 от 10.03.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.10.2010 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 2.5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер на 2.50 лв./два лева и петдесет ст./ с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN: BG 51 BNBG96613100174901, BIC: BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11.10.2010 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.10.2010 г.  Час: 14:00
Място

ЦУ на НАП, гр.София, бул. "Княз Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://portal.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т.3.3. от настоящото обявление. Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – www.nap.bg. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена по една и съща обособена позиция, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://portal.nap.bg Критерият за оценка на офертите по всяка от обособените позиции е "най-ниска обща цена".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии.
1) Кратко описание

Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000

Описание:

Информационни системи и сървъри

3) Количество или обем

1. Доставка на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX в комуникационни шкафове, в съответствие с условията и параметрите, заложени в Техническата спецификация на поръчката по обособена позиция № 1 /ЛОТ1/. 2. Инсталация на мястото на доставката на хардуерното оборудване, включително извършване нужните настройки и интегриране доставеното оборудване в пълна съвместимост за работа със съществуващото в ЦУ на НАП (LAN, SAN, HMC, TSM и други). 3. Инсталация и конфигуриране на операционната система на сървърите за бази данни за работа под ORACLE 11 в клъстър. 4. Да се извършви инсталацията, интеграцията и настройките на хардуерното оборудване при взаимна съгласуваност и сътрудничество с определения изпълнител по по обособена позиция № 2 /ЛОТ 2/, без да се възпрепятства изпълнението на неговите задължения. 5. Всички продукти (хардуерни и софтуерни), лицензи и услуги, необходими за инсталация, интеграция и работоспособност на доставеното хардуерно оборудване, да са в пълно съответствие с техническите спецификации на поръчката по обособена позиция № 1 /ЛОТ 1/, така че да бъде осигурена неговата работоспособност и функционалност, съгласно заложените изисквания на възложителя. 6. Извършване на специализиран трансфер на знания за 5 (петима) ИТ служители на НАП от сертифицирани от производителя специалисти по одобрена програма за работа с доставените устройствата, тяхното конфигуриране и поддръжка. 7. Извършане на демонтаж на налична техника на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от продукционната среда (2 броя IBM p570 сървъри и 1 брой дисков масив DS 4500, ведно с мрежовото оборудване към тях), монтирането и инсталацията й на посочено от възложителя място на разстояние до 400 км на територията на Република България, настройка и конфигуриране за работа в клъстър с дисковия масив, прехвърляне на информация и пускане в експлоатация, с цел изграждане на Център при бедствия и аварии на НАП. 8. Изпълнителят поема изцяло отговорността за дейностите по демонтажа на техниката по т. 7, предназначена за Центъра при бедствия и аварии на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, включващи: - транспортирането й до посоченото от възложителя място (включително разходи за застраховки, транспорт и други непредвидени), - инсталирането й (включително предвиждането на всички елементи за монтаж, захранващи и свързващи кабели и др.), - прехвърлянето на основната информация от стария на новия дисков масив, - пускането в експлоатация на техниката предназначена за Центъра при бедствия и аварии и - други непредвидени. 9. След приключване на инсталацията и настройките на доставеното хардуерно оборудване и изграждането на Центъра при бедствия и аварии на НАП, съвместно с представители на възложителя се провеждат тестове за работоспособност преди пускане в експлоатация.

Прогнозна стойност, без ДДС
830000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Гаранционно обслужване на доставката по обособена позиция № 1 /ЛОТ1/: Гаранционно обслужване на доставения хардуер – до 12 месеца от датата на инсталацията, при следните условия: • Гаранционната поддръжка да се осъществява от оторизиран сервиз на производителя и ще е гарантирана с партиден номер на производителя. • Покритие: 24 часа в денонощието. • Време за реакция при възникване на проблем: не повече от 4 часа. • Време за отстраняване на проблем: не повече от 24 часа. • Място: на местата на инсталация (on site). Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1/ЛОТ1/: 1. Доставката на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX да се извърши в срок до 45 дни след подписване на договор. 2. Всички инсталации и настройки на хардуера, както и инсталацията на оперционната система и конфигурирането й за работа под ORACLE 11 в клъстър да приключат до 40 дни след извършване и приемане на доставката на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX. 3. Демонтажа на налична техника на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от продукционната среда (2 броя IBM p570 сървъри и 1 брой дисков масив DS 4500, ведно с мрежовото оборудване към тях), инсталацията й на посочено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ място на разстояние до 400 км на територията на Република България, настройка и конфигуриране за работа в клъстер с дисковия масив, прехвърляне на информация и пускане в експлоатация, с цел изграждане на Център при бедствия и аварии на НАП да се извърши в срок до изтичане на гаранционното обслужване на доставеното хардуерно оборудване и нужния за неговата работоспособност и функционалност софтуер. Място на изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1/ЛОТ1/: 1. Централно управление на Националната агенция за приходите за доставката на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция, настройки и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката . 2. Посочено от възложителя място на разстояние до 400 км от гр. София на територията на Република България за изграждане на Центъра при бедствия и аварии.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката.
1) Кратко описание

Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000

Описание:

Информационни системи и сървъри

3) Количество или обем

1. Доставеното оборудване да е в съответствие с условията и параметрите, заложени от възложителя в Техническата спецификация на поръчката по обособена позиция № 2 /ЛОТ 2/, като следва: - сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси – 10 броя; - блейд шаси – 1 брой; - дисков масив с 50 ТВ дисково пространство – 1 брой; - SAN комутатори – 2 броя; - комуникационни шкафове, включително захранване и нужното окабеляване. Не се допуска монтиране върху «тава». 2. Инсталация, интеграция и пускане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване, както следва: - инсталация на мястото на доставката на хардуерното оборудване в нужните комуникационни шкафове, като осигуря всички необходими елементи за монтаж (захранващи и свързващи кабели и др.) и извърши инсталацията в съответствие с добрите практики; - инсталацията на сървърите за приложения включва осигуряване на инсталация на операционна система и конфигурирането й за инсталация на ORACLE 11 в клъстер, както и настройка и интеграция на оборудването за работа със съществуващата инфраструктура в ЦУ на НАП; - интегриране с наличния SAN и осигуряване на обща работоспособност на наличното и доставеното оборудване; 3. Извършване на инсталацията, интеграцията и настройките на хардуерното оборудване при взаимна съгласуваност и сътрудничество с определения изпълнител по обособена позиция № 1 /ЛОТ 1/, без да се възпрепятства изпълнението на неговите задължения. 4. Всички продукти (хардуерни и софтуерни), лицензи и услуги, необходими за инсталация, интеграция и работоспособност на доставеното хардуерно оборудване, да са в пълно съответствие с техническите спецификации на поръчката по обособена позиция № /ЛОТ 2/, така че да бъде осигурена неговата работоспособност и функционалност, съгласно заложените изисквания на възложителя. 5. Да се извърши специализиран трансфер на знания за 5 (петима) ИТ служители на НАП от сертифицирани от производителя специалисти по одобрена програма за работа с доставените устройствата, тяхното конфигуриране и поддръжка.

Прогнозна стойност, без ДДС
850000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2/ЛОТ2/: 1. Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове - в срок до 45 дни след подписване на настоящия договор. 2. Инсталацията и настройките на хардуерното оборудване, инсталацията на операционната система и конфигурирането й за работа под ORACLE 11 в клъстер - в срок до 40 (четиридесет) дни след датата на доставката. Гаранционно обслужване ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 /ЛОТ 2/:: 1. Гаранционно обслужване на доставения хардуер по обособена позиция №2 /ЛОТ2/ за срок от 36 месеца от датата на инсталацията, при следните условия: 1.1 Гаранционната поддръжка да се осъществява от оторизиран сервиз на производителя и да е гарантирана с партиден номер на производителя. 1.2. Покритие: 24 часа в денонощието. 1.3. Време за реакция при възникване на проблем: не повече от 4 часа. 1.4. Време за отстраняване на проблем: не повече от 24 часа. 1.5. Място: на местата на инсталация (on site). 2. Гаранционното обслужване на софтуера за сториджа за срок от 12 месеца от датата на инсталацията, което включва право на обновявания на firmware, patches, upgrades, updates. Място на изпълнение на поръчката – Централно управление на Националната агенция за приходите.