00530-2010-0066
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агeнция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Борислав Анчев, България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg
Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg/ospage?id=207.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Доставка на оборудване и системи за ИЦ на НАП и изграждане на Център при бедствия и аварии по две самостоятелно обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1: Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии. 2. Обособена позиция № 2: Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на оборудване и системи за ИЦ на НАП и изграждане на Център при бедствия и аварии по две самостоятелно обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1: Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии. 2. Обособена позиция № 2: Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката.
48800000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Доставка на оборудване и системи за ИЦ на НАП и изграждане на Център при бедствия и аварии по две самостоятелно обособени позиции, както следва: 1. Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии./Обособена позиция № 1/ 2.Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката. /Обособена позиция № 2/
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена гаранция за участие в обществена поръчка чрез открита процедура, както следва: а/ за участие и по двете обособени позиции № 1 и № 2 участниците представят гаранция в размер на 16800лв. /шестнадесет хиляди и осемстотин лева/, съответно 8589.70 евро /осем хиляди петстотин осемдесет и девет евро и седемдесет и евроцента/ за участниците от чужбина, представляваща 1% от прогнозната стойност на цялата поръчката общо и по двете обособени позиции № 1 и № 2. б/ за участие само по обособена позиция № 1 участниците представят гаранция в размер на 8300 лв. /осем хиляди и триста лева/, съответно 4243.72 евро (четири хиляди двеста четиридесет и три евро и седемдесет и два евроцента), за участниците от чужбина, представляваща 1% от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1. в/ за участие само по обособена позиция № 2 - участниците представят гаранция в размер на 8500 лв. /осем хиляди и петстотин лева/, съответно 4345.98 евро (четири хиляди триста четиридесет и пет евро и деветдесет и осем евроцента), за участниците от чужбина, представляваща 1% от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банкова сметка на НАП. При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC № BNBGBGSD, а при преводи от чужбина сумата в евро се внася по банков път по банковата сметка на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER I SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN BG83 BNBG 9661 1100 0661 41 – за гаранция за участие, SWIFT code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията/ите за участие следва да покрива/т срока на валидност на офертата/ти - 120 (сто и двадесет) дни от крайния срок за получаване на офертите по всяка от обособените позиции. Определеният изпълнител по всяка от обобособение позиции представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 2 на сто от стойността на съответния договор без ДДС. Участник, представил оферта, към която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
По обособена позиция № 1- по банков път, съгласно предвиденото в проекта на договор: до 40 % от общата стойност в зависимост от разполагаемия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов ресурс, в срок до 60 (шестдесет) дни от датата на доставката, въз основа на приемо-предавателен протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; до 50 % от общата стойност в зависимост от разполагаемия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов ресурс, се заплаща след инсталация, интеграция и пускане в експлоатация на оборудването, както и осъществяване на трансфер на знания към определените IT специалисти на НАП, в срок до 60 (шестдесет) дни от подписването на протокол и издадена фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; остатъкът от общата стойност се заплаща след демонтажа от ИЦ на НАП и монтирането и пускането в експлоатация на преместената техника в Центъра за бедствия и аварии на НАП, в срок до 60 (шестдесет) дни от подписването на протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; По обособена позиция № 2- по банков път, съгласно предвиденото в проекта на договор: до 40 % от общата стойност в зависимост от разполагаемия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ финансов ресурс, в срок до 60 (шестдесет) дни от датата на доставката, въз основа на приемо-предавателен протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП; остатъкът от общата стойност се заплаща след инсталация, интеграция и пускане в експлоатация на оборудването, както и осъществяване на трансфер на знания към определените IT специалисти на НАП, в срок до 60 (шестдесет) дни от подписването на протокол и издадена от изпълнителя фактура, представени в дирекция „Бюджет и финанси” в ЦУ на НАП;
Към оферта за изпълнение по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 /№ 2 участникът прилага в зависимост от обособената позиция, за която участва: 1. Изготвено и подписано от участника техническо предложение, съдържащо пълно описание на предлаганото хардуерно оборудване с техническите и функционални параметри, които отговарят на минималните изисквания на възложителя, посочени в техническата спецификация за съответната позиция или са по-добри от тях. Изискване: Представеният документ следва да съдържа описание на системата като цяло, както и възможно най-пълна информация за модулите, компонентите и частите, количествата, марката и модела и продуктовите номера на съответния производител. 2. Подробна техническа документация за всяко устройство, което предлага да достави, включваща описание на хардуерната функционалност, като и документация за софтуера, включен към съответното устройство. Изискване: Техническата документация за оборудването и софтуера се представя на хартиен или електронен носител. 3. Списък с партидните номера на всеки компонент на дадено оборудване /устройство/модул/, включено в предложението. Изискване: Предложението трябва да може да се провери по технически параметри, партидни номера, съвместимост и работоспособност от сайта на съответните производители. Ако съответният производител няма практика да поддържа актуален и валиден списък на партидните номера в сайта си, се допуска тези партидни номера да бъдат предоставени на електронен и/или хартиен носител. 4. Към техническото си предложение участникът: - прилага информация за специфицираното оборудване, като: фирмени каталози, брошури, извлечения от web-страници, справки, декларации за съответствия или други материали на производителя. Изискване: В случай, че в някои от материалите се съдържат цени, последните следва да бъдат поставени в отделен запечатан плик, отделен от плика съдържащ ценово предложение /Плик № /3. В случай че това е технически невъзможно, цените да бъдат заличени по начин, който не позволява тяхното разпознаване. - представя нагледни материали, включващи кратко описание на основните технически характеристики, заложени в техническата спецификация. Изискване: От представените материали да се виждат в явен вид основните технически параметри на всяко устройство. 5. Декларация, че устройствата отговарят на всички стандарти в Република България относно техническа експлоатация, норми за безопасност и включване към електрическата мрежа. Изискване: Ако законовите изисквания налагат дадено устройство/модул да има разрешение за употреба, издаден от съответните контролни органи в РБ, то участникът се задължава да представи копие от това разрешение. 6. Декларация, че всички доставени устройства ще са нови, неупотребявани и фигурират в актуалната производствена листа на съответния производител с посочен интернет адрес на производителя. 7. Декларация, че всички предложени устройства ще бъдат комплектовани така (с необходимия хардуер, модули, кабели, софтуер, лицензи и др.), че да бъдат работоспособни и да изпълняват функциите, заложени в спецификацията. В случай че се окаже, че дадено устройство не може да изпълнява дадена функция поради недостиг или липса на даден хардуерен модул, софтуер или лиценз (примерно не може да се използват всички портове, поради необходимост от закупуване на допълнителен лиценз), то този хардуерен модул, софтуер или лиценз следва да бъдат доставени безплатно.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията се получава в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер на 2.50 лв./два лева и петдесет ст./ с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN: BG 51 BNBG96613100174901, BIC: BNBGBGSD.
Български
120
ЦУ на НАП, гр.София, бул. "Княз Дондуков" № 52
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://portal.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т.3.3. от настоящото обявление. Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – www.nap.bg. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена по една и съща обособена позиция, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.1 от ЗОП. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://portal.nap.bg Критерият за оценка на офертите по всяка от обособените позиции е "най-ниска обща цена".
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението подлежи на обжалване от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата, в 10-дневен срок от публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура.
17.09.2010 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на 2 броя сървъри за база данни работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката, както и демонтиране от ИЦ на НАП на 2 броя IBM p750 сървъри, един дисков масив DS 4500 и мрежово оборудване към тях и монтирането им в определен от НАП Център при бедствия и аварии.
48800000
Описание:
1. Доставка на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX в комуникационни шкафове, в съответствие с условията и параметрите, заложени в Техническата спецификация на поръчката по обособена позиция № 1 /ЛОТ1/. 2. Инсталация на мястото на доставката на хардуерното оборудване, включително извършване нужните настройки и интегриране доставеното оборудване в пълна съвместимост за работа със съществуващото в ЦУ на НАП (LAN, SAN, HMC, TSM и други). 3. Инсталация и конфигуриране на операционната система на сървърите за бази данни за работа под ORACLE 11 в клъстър. 4. Да се извършви инсталацията, интеграцията и настройките на хардуерното оборудване при взаимна съгласуваност и сътрудничество с определения изпълнител по по обособена позиция № 2 /ЛОТ 2/, без да се възпрепятства изпълнението на неговите задължения. 5. Всички продукти (хардуерни и софтуерни), лицензи и услуги, необходими за инсталация, интеграция и работоспособност на доставеното хардуерно оборудване, да са в пълно съответствие с техническите спецификации на поръчката по обособена позиция № 1 /ЛОТ 1/, така че да бъде осигурена неговата работоспособност и функционалност, съгласно заложените изисквания на възложителя. 6. Извършване на специализиран трансфер на знания за 5 (петима) ИТ служители на НАП от сертифицирани от производителя специалисти по одобрена програма за работа с доставените устройствата, тяхното конфигуриране и поддръжка. 7. Извършане на демонтаж на налична техника на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от продукционната среда (2 броя IBM p570 сървъри и 1 брой дисков масив DS 4500, ведно с мрежовото оборудване към тях), монтирането и инсталацията й на посочено от възложителя място на разстояние до 400 км на територията на Република България, настройка и конфигуриране за работа в клъстър с дисковия масив, прехвърляне на информация и пускане в експлоатация, с цел изграждане на Център при бедствия и аварии на НАП. 8. Изпълнителят поема изцяло отговорността за дейностите по демонтажа на техниката по т. 7, предназначена за Центъра при бедствия и аварии на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, включващи: - транспортирането й до посоченото от възложителя място (включително разходи за застраховки, транспорт и други непредвидени), - инсталирането й (включително предвиждането на всички елементи за монтаж, захранващи и свързващи кабели и др.), - прехвърлянето на основната информация от стария на новия дисков масив, - пускането в експлоатация на техниката предназначена за Центъра при бедствия и аварии и - други непредвидени. 9. След приключване на инсталацията и настройките на доставеното хардуерно оборудване и изграждането на Центъра при бедствия и аварии на НАП, съвместно с представители на възложителя се провеждат тестове за работоспособност преди пускане в експлоатация.
Гаранционно обслужване на доставката по обособена позиция № 1 /ЛОТ1/: Гаранционно обслужване на доставения хардуер – до 12 месеца от датата на инсталацията, при следните условия: • Гаранционната поддръжка да се осъществява от оторизиран сервиз на производителя и ще е гарантирана с партиден номер на производителя. • Покритие: 24 часа в денонощието. • Време за реакция при възникване на проблем: не повече от 4 часа. • Време за отстраняване на проблем: не повече от 24 часа. • Място: на местата на инсталация (on site). Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1/ЛОТ1/: 1. Доставката на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX да се извърши в срок до 45 дни след подписване на договор. 2. Всички инсталации и настройки на хардуера, както и инсталацията на оперционната система и конфигурирането й за работа под ORACLE 11 в клъстър да приключат до 40 дни след извършване и приемане на доставката на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX. 3. Демонтажа на налична техника на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от продукционната среда (2 броя IBM p570 сървъри и 1 брой дисков масив DS 4500, ведно с мрежовото оборудване към тях), инсталацията й на посочено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ място на разстояние до 400 км на територията на Република България, настройка и конфигуриране за работа в клъстер с дисковия масив, прехвърляне на информация и пускане в експлоатация, с цел изграждане на Център при бедствия и аварии на НАП да се извърши в срок до изтичане на гаранционното обслужване на доставеното хардуерно оборудване и нужния за неговата работоспособност и функционалност софтуер. Място на изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1/ЛОТ1/: 1. Централно управление на Националната агенция за приходите за доставката на 2 броя сървъри за база данни, работещи под операционна система AIX – инсталация, интеграция, настройки и пускане в експлоатация, трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката . 2. Посочено от възложителя място на разстояние до 400 км от гр. София на територията на Република България за изграждане на Центъра при бедствия и аварии.
Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове. Инсталация, интеграция, пускане в експлоатация и трансфер на знания към служителите на НАП за работа с техниката.
48800000
Описание:
1. Доставеното оборудване да е в съответствие с условията и параметрите, заложени от възложителя в Техническата спецификация на поръчката по обособена позиция № 2 /ЛОТ 2/, като следва: - сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси – 10 броя; - блейд шаси – 1 брой; - дисков масив с 50 ТВ дисково пространство – 1 брой; - SAN комутатори – 2 броя; - комуникационни шкафове, включително захранване и нужното окабеляване. Не се допуска монтиране върху «тава». 2. Инсталация, интеграция и пускане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване, както следва: - инсталация на мястото на доставката на хардуерното оборудване в нужните комуникационни шкафове, като осигуря всички необходими елементи за монтаж (захранващи и свързващи кабели и др.) и извърши инсталацията в съответствие с добрите практики; - инсталацията на сървърите за приложения включва осигуряване на инсталация на операционна система и конфигурирането й за инсталация на ORACLE 11 в клъстер, както и настройка и интеграция на оборудването за работа със съществуващата инфраструктура в ЦУ на НАП; - интегриране с наличния SAN и осигуряване на обща работоспособност на наличното и доставеното оборудване; 3. Извършване на инсталацията, интеграцията и настройките на хардуерното оборудване при взаимна съгласуваност и сътрудничество с определения изпълнител по обособена позиция № 1 /ЛОТ 1/, без да се възпрепятства изпълнението на неговите задължения. 4. Всички продукти (хардуерни и софтуерни), лицензи и услуги, необходими за инсталация, интеграция и работоспособност на доставеното хардуерно оборудване, да са в пълно съответствие с техническите спецификации на поръчката по обособена позиция № /ЛОТ 2/, така че да бъде осигурена неговата работоспособност и функционалност, съгласно заложените изисквания на възложителя. 5. Да се извърши специализиран трансфер на знания за 5 (петима) ИТ служители на НАП от сертифицирани от производителя специалисти по одобрена програма за работа с доставените устройствата, тяхното конфигуриране и поддръжка.
Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2/ЛОТ2/: 1. Доставка на 10 броя сървъри за приложения, базирани на блейд технология с едно шаси, дисков масив с 50 ТВ дисково пространство и 2 броя SAN комутатор, монтирани в комуникационни шкафове - в срок до 45 дни след подписване на настоящия договор. 2. Инсталацията и настройките на хардуерното оборудване, инсталацията на операционната система и конфигурирането й за работа под ORACLE 11 в клъстер - в срок до 40 (четиридесет) дни след датата на доставката. Гаранционно обслужване ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 /ЛОТ 2/:: 1. Гаранционно обслужване на доставения хардуер по обособена позиция №2 /ЛОТ2/ за срок от 36 месеца от датата на инсталацията, при следните условия: 1.1 Гаранционната поддръжка да се осъществява от оторизиран сервиз на производителя и да е гарантирана с партиден номер на производителя. 1.2. Покритие: 24 часа в денонощието. 1.3. Време за реакция при възникване на проблем: не повече от 4 часа. 1.4. Време за отстраняване на проблем: не повече от 24 часа. 1.5. Място: на местата на инсталация (on site). 2. Гаранционното обслужване на софтуера за сториджа за срок от 12 месеца от датата на инсталацията, което включва право на обновявания на firmware, patches, upgrades, updates. Място на изпълнение на поръчката – Централно управление на Националната агенция за приходите.