Версия за печат

00418-2010-0002

BG-Дупница: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. "Свобода" №1, За: инж. Йордан Йорданов - зам. кмет "ИД", РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59272, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: инж. Йордан Йорданов
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на инженеринг за енергоефективни мероприятия с гарантиран резултат за пакета сгради на ОУ "Св. Климент Охридски" и СОУ "Паисий Хилендарски" и съпътстващите ги допълнителни строително - ремонтни работи"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на договора включва изпълнение на дейностите от следните два етапа: Етап 1, включващ подетапите: 1.1 Извършване на обследване за енергийна ефективност на сградите по смисъла на чл.6, ал 1 от "Наредба № РД-16-1057/10.12.2009 г."; 1.2. Изготвяне на работна документация във фаза "Технически проект" за изпълнение на набелязаните енергоефективни мерки в докладите за обследването за енергийна ефективност на двете сгради и да изпълнение на съпътстващите ги допълнителни строително-ремонтни работи, включително съгласуване на проектите и набавяне на необходимите разрешителни документи за изпълнение на строителните и монтажни работи; 1.3. Осигуряване на финансиране и изпълнение на необходимите строителни и монтажни работи за реализиране на енергоефективните мерки за двете сгради и на необходимите съпътстващи допълнителни строително - монтажни работи за сградите; Етап 2. Мониторинг на енергийното потребление на обектите с отчитене на гарантирания енергоефективен резултат. Изплащане от Възложителя на вложената от Изпълнителя инвестиция за изпълнение на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45261910, 71300000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Ремонт на покривни конструкции
Инженерни услуги в строителството
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2610634.72 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Т - Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Г - Гарантирано годишно потребление на енергия в обектите в пакет; тежест: 40
Показател: Ф - Инвестиция в лева за изпълнение на енергоефективните мероприятия, необходима за постигане на 1% икономия; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 18.06.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ІХ-3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Изпълнение на инженеринг за енергоефективни мероприятия с гарантиран резултат за пакета сгради на ОУ "Св. Климент Охридски" и СОУ "Паисий Хилендарски" и съпътстващите ги допълнителни строително-ремонтни работи на сградите
V.1) Дата на сключване договора
10.09.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.08.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ГД "КОНСОРЦИУМ АЛФА ГРИЙН ЕНЕРДЖИ", ЕИК 175919634, район "Младост", ж.к. "Полигона", бл.55, вх.Б, ет.3, ап.9, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9520790, E-mail: alfaeko@abv.bg, Факс: 02 6521835

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2610634.72 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектно предложение на Община Дупница по Приоритетна ос 1: "Устойчиво и интегрирано градско развитие", операция 1.1. "Социална инфраструктура", схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1 -09/2010 "Подкрепа за прилагане на енергийна ефективност в общинска и образователна инфраструктура в градските агломерации", Бюджетна линия: BG161PO001/1.1-09/2010 на Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013", съфинансирана от ЕФРР.

VI.2) Допълнителна информация

Стойността на инвестицията за изпълнение на енергоефективните мероприятия и допълнителните съпътстващи строително ремонтни работи е 2 610 634,72 лв. без ДДС, а оскъпяването на инвестицията от разсроченото плащане общо за седемте години е в размер на 688 379,46 лв. без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.09.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор