Версия за печат

00087-2010-0082

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, българия 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Париж" №3, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Столична община, ул. "Париж" №1, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицинска апаратура за СБДПЛР "Бухово" ЕООД по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: СБДПЛР "Бухово" ЕООД - гр.Бухово ул."Болнична" №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на медицинска апаратура за СБДПЛР "Бухово" ЕООД по обособени позиции: 1. Мултифункционален неврологичен комплекс; 2. Сух стерилизатор

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие в откритата процедура: 1. Обособена позиция "Мултифункционален неврологичен комплекс" - 170 (сто и седемдесет) лв.; 2. Обособена позиция "Сух стерилизатор" - 100 (сто) лв., представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130333300 8301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 3% от стойността на договора, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка. След изтичане на гаранционния срок на апаратурата-предмет на скюлчения договор за възлагане на обществена поръчка Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по Решение №424 /24.07.2008г. на Столичен общински съвет със средства от СОПФ. Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Условия за отстраняване на участниците при липса на следните документи: 1. Документи за регистрация на УЧАСТНИКА: за юридически лица и еднолични търговци – копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство – преведен на български език и легализиран, съгласно чл.56 от ЗОП. 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки; 3. Документи по чл.50, ал.1, т.1, т.2, т.3 и чл.51, ал1, т.1, т.4, т.6, т.7 от ЗОП; 4. Липса на документ, доказващ наличието на територията на гр.София на оторизиран сервиз, извъшващ гаранционно обслужване; 5. Непредставяне на подробно описание за извършване на гаранционен сервиз; 6. Липса на документи от производителя на апаратурата, удостоверяващи правото на участника да извършва доставка на оферираните медицински апарати-пълномощно от производител, договор за дистрибуция и др.; 7. Липса на сертификат/документ за упълномощаване, валиден за 2010г., издаден от производителя за извършване на гаранционен сервиз за съответния апарат.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.9 от ЗОП - Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП - копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Декларации по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т.1, 3 и 4 от ЗОП се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, трябва да се представи заверено копие от договора за учредяване, с който се доказва създаването на обединението. Документите по чл.56, ал. 1, т. 1 – 4 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в легализиран превод, а документите по чл.56 ал.1, т. 2 – 4 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Заявление за участие - Образец №1; Административни сведения Образец №2; Декларации Образец №3 и №4; Документ за закупени книжа; Документ за внесена гаранция за участие; Срок на валидност на офертата; Техническо предложение; Попълнен, подписан и подпечатан проект за договор (попълват се само данните на участника); Ценово предложение - Образец №6; Списък на документите, съдържащи се в офертата с посочен номер на страницата, подписан от участника
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансово състояние на фирмата по чл.50, ал.1, т.т.1, 2 и 3 от ЗОП: -Удостоверение от банка. - Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007, 2008 и 2009г. - Информация за общия оборот през последните три години.Информацията се посочва по години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Референция от обслужваща банка; 2. Фирмата да има оборот сумарно не по-малко от 200 000 лв. за последните 3 години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.51 , ал.1,т.1,4, 6 и 7 от ЗОП: -Списък на основните договори за доставка на медицинска апаратура през последните три години включително стойности, дати и получатели, придружен с препоръки за добро изпълнение; -Списък на техническите лица, отговарящи за доставката и за сервизното обслужване; -Сертификати, удостоверяващи съответствие с изискванията за качество на европейските стандарти на оферираната апаратура и за дейността на кандидата и производителя. -Документи,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на техническите лица, отговарящите за доставката и за сервизното обслужване; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите по чл.56,ал.2 от ЗОП и чл.24,ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Минимум пет договора за доставка на подобен тип медицинска апаратура, придружени от препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът да има поне три технически лица, сертифицирани за монтаж и сервизно обслужване на оферираната медицинска апаратура. 3. Сертификати, удостоверяващи съответствие с изискванията за произход и качество на европейските стандарти на оферираната апаратура и за дейността на производителя. 4. Сертификати: ISO 9001:2000 на производителя и доставчика, ISO 13485:2003; CE-mark. 5. Кандидатите задължително следва да представят документи от производителя на апаратурата, удостоверяващи правото на кандидата да извършва доставка на оферираните медицински апарати-пълномощно от производител, договор за дистрибуция и др. 6. Кандидатите задължително следва да представят сертификат/документ за упълномощаване,валиден за 2010г. , издаден от производителя за извършване на гаранционен сервиз за съответния апарат.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Качество; тежест: 60
Показател: Цена; тежест: 20
Показател: Срок на доставка; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2010/S 19 - 026600 от 28.01.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.10.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №1, ст.3 от датата на обнародване в Държавен вестник, след запалащането й в касата на ул. "Париж" №1, ет.3, стая №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12 00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч.; петък и всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. Пълен достъп до документацията може да се получи на сайта на Столична община www.sofia.bg История

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15.10.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.10.2010 г.  Час: 14:00
Място

гр.София, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на фирмите-участнички, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc. bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.09.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мултифункционален неврологичен комплекс за СБДПЛР "Бухово" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка на мултифункционален неврологичен комплекс за СБДПЛР "Бухово" ЕООД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 (един) брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сух стерилизатор за СБДПЛР "Бухово" ЕООД
1) Кратко описание

Доставка на сух стерилизатор за СБДПЛР "Бухово" ЕООД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 (един ) брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 60