Версия за печат

00983-2010-0003

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" 55, За: Христо Петров Христов, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677007, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Помощник ректор
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за доставка дентални материали за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: МУ – Варна - Факултет по дентална медицина, бул. "Цар Освободител" 76 А
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставки на дентални материали за нуждите на учебния процес за учебната 2010/2011 год. във Факултета по дентална медицина - Варна въз основа на писмени заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ в зависимост от неговите потребности и финансови възможности съгласно спецификации – прил. № 4 към поканата по следните обособени позиции: 7. Дребен инструментариум за зъбна профилактика; 11. Игли с медицинска употреба; 17. Принадлежности за хирургични шевове.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33137000, 33141320, 33141125

Описание:

Дребен инструментариум за зъбна профилактика
Игли за медицинска употреба
Принадлежности за хирургически шевове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2010-0003

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставки на дентални материали по обособени позиции 7. Дребен инструментариум за зъбна профилактика; 11. Игли с медицинска употреба; 17. Принадлежности за хирургични шевове;
V.1) Дата на сключване договора
08.09.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.08.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“БУЛАД ДЕНТ” ООД ЕИК 831195093,, ул. “Николай Коперник” № 44, Република България 1111, София, Тел.: 02 9714844, E-mail: bulad@mreja.net, Факс: 02 9713458

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19850 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.09.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С решение Р-100-108 от 28.04.2010 г. на Ректора на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна е открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл.16, ал.8 от ЗОП с уникален номер на поръчката в Регистъра на Агенция по обществени поръчки 00983-2010-0001. С решение № Р-100-391 от 20.07.2010 год. на Ректора на Медицински университет – Варна процедурата е частично прекратена за обособени позиции с номера 7 "Дребен инструментариум за зъбна профилактика", 11 “Игли с медицинска употреба” и 17 "Принадлежности за хирургични шевове" на основание чл. 39, ал.1, т.1 от ЗОП, поради липса на подадени оферти. Видовете и количествата от обособените позиции са необходими на Възложителя за гарантиране на непрекъснатост и обезпеченост на учебния процес, първоначално обявените условия не са съществено променени.