Версия за печат

00092-2010-0002

BG-Смолян: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Смолян, бул."България" № 12, За: Татяна Власова, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67610, E-mail: tanevlas@abv.bg, Факс: 0301 62426

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Оптимизиране на процесите и интегриране на услугите в администрацията на община Смолян, 24-те кметства и 19-те кметски наместничества във връзка с изпълнението на проект "Е-мрежа за административно обслужване в община Смолян" по договор за безвъзмездна помощ № А09-31-151-С/12.06.2009г., финансиран по ОПАК, съфинасиран от ЕСФ, както следва: (Лот 1) Оптимизиране на процесите и интегриране на услуги в администрацията на община Смолян, 24-те кметства и 19-те кметски наместничества и обучение на администрацията за изискванията и практиките за осъществяване на електронна община и електронни услуги. (Лот 2) Доставка на 19бр. компютърни конфигурации с монитори, 19бр. лазерни принтери. (Лот 3) Разширяване на информационните и административни услуги, предоставяни от мрежата от общински туристически информационни центрове (ТИЦ).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Смолян, 24-те кметства и 19-те кметски наместничества
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Оптимизиране на процесите и интегриране на услугите в администрацията на община Смолян, 24-те кметства и 19-те кметски наместничества във връзка с изпълнението на проект "Е-мрежа за административно обслужване в община Смолян" по договор за безвъзмездна помощ № А09-31-151-С/12.06.2009г., финансиран по ОПАК, съфинасиран от ЕСФ, както следва: (Лот 1) Оптимизиране на процесите и интегриране на услуги в администрацията на община Смолян, 24-те кметства и 19-те кметски наместничества и обучение на администрацията за изискванията и практиките за осъществяване на електронна община и електронни услуги. (Лот 2) Доставка на 19бр. компютърни конфигурации с монитори, 19бр. лазерни принтери. (Лот 3) Разширяване на информационните и административни услуги, предоставяни от мрежата от общински туристически информационни центрове (ТИЦ).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000, 30000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
183000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: за Лот 1 и Лот 2; тежест: 0
Показател: П1 - техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката с приложен прототип на продукта; тежест: 50
Показател: П2 - срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: П3 - гаранционен срок; тежест: 05
Показател: П4 - срок за реакция от страна на участника при възникнали неизправности в гаранционния срок; тежест: 05
Показател: П5 - цена за изпълнение; тежест: 30
Показател: по Лот 2; тежест: 0
Показател: П1 - цена за изпълнение; тежест: 100
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 11 от 22.06.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:(Лот 1) Оптимизиране на процесите и интегриране на услуги в администрацията на община Смолян, 24-те кметства и 19-те кметски наместничества и обучение на администрацията за изискванията и практиките за осъществяване на ел.община и ел.услуги. (Лот 2) Доставка на 19бр. компютърни конфигурации с монитори,19бр. лазерни принтери. (Лот 3)Разширяване на информационните и административни услуги в ТИЦ.
V.1) Дата на сключване договора
01.09.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.08.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение "БРАВО - ЕИБ СОФТ", създадено с договор за обединение от 26.07.2010г., с водещ партньор в обединението "Браво Инвестмънтс" ООД, ЕИК 130968559, бул."Никола Вапцаров" № 31, Република България 1407, София, Тел.: 02 9627918, Факс: 02 9627918

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 183000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Приоритетна ос III. "Качествено административно обслужване и развитие на електронно управление", Подприоритет 3.1. "Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число развитие на електронно управление", бюджетна линия BG051PO002/08/3.1.-02

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.09.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор