I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" 55, За: Христо Петров Христов, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677007, Факс: 052 677080
Място/места за контакт: Помощник ректор
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Избор на изпълнител/и за доставка на денталните материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
МУ – Варна - Факултет по дентална медицина, бул. "Цар Освободител" 76 А
Код NUTS:
BG331
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка по периодични заявки на дентални материали, медикаменти и инструменти по обособени позиции: 8 - Зъболекарски консумативи (полирни материали); 9 - Продукти за протези и ребазация; 13 -Зъболекарски борчета (турбинни пилители); 19 - Санитарни изделия; 21 - Смазочни вещества.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33141800, 33138000, 33131510, 33141000, 18424000, 33772000, 33790000, 24951100
Описание:
Зъболекарски консумативи
Продукти за протези и ребазация
Зъболекарски борчета
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
Ръкавици
Изделия от хартия за еднократна употреба
Стъклени изделия за лабораторна, хигиенна или фармацевтична употреба
Смазочни вещества
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
49382 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена ; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Срок на разсрочено плащане; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 04.05.2010 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на дент. материали, медикаменти и инструменти по позиции: 8-Зъболекарски консумативи; 9-Продукти за протези и ребазация; 13-Зъболекарски борчета; 19-Санитарни изделия; 21-Смазочни вещества
V.1)
Дата на сключване договора
23.08.2010 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
20.07.2010 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"МИПИС" ООД, ул. "Патриарх Евтимий" 35, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 601648, Факс: 052 612123
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49382 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор