Версия за печат

00983-2010-0001

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" 55, За: Христо Петров Христов, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677007, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Помощник ректор
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител/и за доставка на денталните материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: МУ – Варна - Факултет по дентална медицина, бул. "Цар Освободител" 76 А
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка по периодични заявки на дентални инструменти по обособена позиция: №12 - "Дребен инструментариум за вземане на зъбни отпечатъци" за Факултета по дентална медицина към Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" гр. Варна.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33133000

Описание:

Дребен инструментариум за вземане на зъбни отпечатъци

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3110 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена ; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Срок на разсрочено плащане; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2010-0001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 04.05.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:12 / Заглавие:Доставка на дребен инструментариум за вземане на зъбни отпечатъци
V.1) Дата на сключване договора
18.08.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Елпак Лизинг" ЕООД 103506445, ул. "Иван Богоров" 12, ет.2, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 602360, Факс: 052 699060

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3110 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.08.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор