Версия за печат

00338-2010-0012

BG-РАЗГРАД: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РАЗГРАД, БУЛ."БЕЛИ ЛОМ"№37А, За: МЛ. ЮРИСКОНСУЛТ ВИРГИНИЯ СТАНКОВА, Р БЪЛГАРИЯ 7200, РАЗГРАД, Тел.: 084 618171, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: ЗВЕНО "ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ", ДИРЕКЦИЯ "ПНО"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка чрез покупка на хранителни продукти по обособени позиции: №6” Хранителни подправки и сосове”, №7”Напитки, плодови сиропи и други”, №8”Хранителни продукти, използвани за закуска, захар и свързаните с нея продукти, захарни и шоколадови изделия, какао, кафе, чай и свързаните с тях продукти” за потребностите на детските градини на територията на община Разград, обектите на ОП „Ученическо столово хранене и почивно дело” гр.Разград, детските ясли на територията на община Разград и заведенията за социални услуги на територията на община Разград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: По местонахождението франко складовете на обектите, включени в предмета на обществената поръчка / приложение №5 Списък на обектите/.
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка обхваща дейност по доставка на хранителни продукти, обособени в три позиции, които са подробно описани по обекти в Списъци на хранителните продукти с прогнозни количества от Приложение №1 до №4, представляващи неразделна част към настоящите изисквания. Доставките на хранителни продукти са с предназначение за задоволяване потребностите на Детските градини на територията на Община Разград-27 бр., обектите на ОП „Ученическо столово хранене и почивно дело” гр.Разград-16 бр., Детските ясли на територията на Община Разград- 2 бр., заведенията за социални услуги на територията на община Разград – 5бр. , които са описани в Списък на обектите- Приложение № 5 , представляващ неразделна част към настоящите изисквания, и включени в предмета на обществената поръчка. Доставките на хранителните продукти ще се осъществяват чрез предварителни писмени заявки от страна на отделните обекти. Посочените количества хранителни продукти, включени в отделните обособени позиции, са прогнозни, определени на база извършени доставки през предходен период и подлежат на коригиране с действително извършените доставки за срока на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15800000, 15900000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти
Напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 267 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Периодични доставки, по предварителни писмени заявки, на позиция хранителни „Напитки и плодови сиропи и други”
V.1) Дата на сключване договора
18.08.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ХОЛИДЕЙ-Н.Ю.С.”ООД ЕИК 116588969, ул.Марица, №13, вх.Г, ет.2, ап.27, Р БЪЛГАРИЯ 7200, гр.Разград, Тел.: 084 661558

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 71932.23 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 27
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 268 / Обособена позиция №:0 / Заглавие:Периодични доставки, по предварителни писмени заявки, на позиция №6-"Хранителни подправки и сосове" и №8”Хранителни продукти, използвани за закуска, захар и свързаните с нея продукти, захарни и шоколадови изделия, какао, кафе, чай и свързаните с тях продукти"
V.1) Дата на сключване договора
18.08.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ”ТЕОДОРО-БАБАРОВ-КЛИО КОМЕРС” ЕИК 826020530, ул.”Ропотамо” №5, Р БЪЛГАРИЯ 7200, гр.Разград, Тел.: 084 661568

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 328580.83 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 27
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно чл.3, ал.1 от договора, за доставка на хранителните продукти по чл.1 от същия, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за хранителните продукти, съгласно единичните цени, посочени в Приложение №1 към обособена позиция №7– „Ценоразпис с цените на хранителните продукти за обектите, предмет на обществената поръчка” представляващо/щи неразделна част към договора.Съгласно чл.3, ал.2 от договора, коригиращите коефициенти за всеки отделен хранителен продукт, посочени в Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, са постоянни за срока на действие на договора и са база за изчисляване цените на доставките, въз основа на справка от „САПИ” ООД. С оглед посоченото по-горе, крайната обща стойност на договора е обозначена с нула на съответните места.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.08.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Мотиви за избор на тази процедура: Откриването и провеждането на настоящата обществена поръчка чрез договаряне без обявление е свързана с прекратяване по отношение на 3 /три/ обособени позиции на проведена открита процедура ,по 9 /девет/ обособени позиции хранителни продукти по реда на ЗОП с Уникален номер -00338-2009-0016. Правно основание за прекратяването на трите обособени позиции е по чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП - няма допуснат нито един участник за посочените 3 /три/ обособени позиции с Решението № ЗОП-5/19.02.2010 г. на Кмета на Община Разград.