Версия за печат

00631-2010-0005

BG-с. Челопеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Челопеч, бул. " Трети март " №1, За: Сашка Христова Вътева, Република България 2087, с. Челопеч, Тел.: 07185 2550, E-mail: ob_chelopech@chelopech.org, Факс: 07185 2360

Място/места за контакт: община Челопеч
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти , перилни и почистващи препарати за учебните заведения на територията на община Челопеч - ОУ"Св. Св. Кирил и Методий" - ученически стол и павилион за закуски и ОДЗ "Ханс Кр. Андерсен" .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ОУ "Св. Св. Кирил и Методий" с. Челопеч ОДЗ " Ханс Кр. Андерсен " с. Челопеч
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти , перилни и почистващи препарати за учебните заведения на територията на община Челопеч - ОУ"Св. Св. Кирил и Методий" - ученически стол и павилион за закуски и ОДЗ "Ханс Кр. Андерсен" .

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
43986.32 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 100
Показател: Срок на отсрочена плащане; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 33 / Наименование:Доставка на хранителни продукти , перилни и почистващи препарати за учебните заведения на територията на община Челопеч - ОУ"Св. Св. Кирил и Методий" - ученически стол и павилион за закуски и ОДЗ "Ханс Кр. Андерсен" .
V.1) Дата на сключване на договора
20.08.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ДАНИ Р-2003" ЕООД, район Младост , жк Младост3, бл.345, вх.Г, ап.82, Република България 1712, София, Тел.: 07181 5686

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 70000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 43986.32 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комикия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.08.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор