Версия за печат

00692-2010-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова, България 1750, София, Тел.: 02 9759048, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на медицински изделия за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Болничната аптека на УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински изделия за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ "Света Анна" - София АД, по предварителна писмена заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от подписването на договора при периодично извършващи се заявки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-малък от 1 календарен ден и не повече от 10 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя по факс. Остатъчния срок на годност на медицински консумативи е не по – малък от 75% от обявения от производителя към датата на доставката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2602600.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена - К1; тежест: 80
Показател: Начин на плащане- К2; тежест: 10
Показател: Срок на доставка - К3; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД с Решение № 311/ 18.06.2010 г. и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП, ДВ и Официалния вестник на ЕС по електронен път при условията на чл. 64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 43 - 063152 от 03.03.2010 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 119 - 180184 от 22.06.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 12.1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка на медицински изделия за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД по обособени позиции 1 и 5 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.08.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Булмед 2000" ЕООД, ЕИК - 121268853, бул. "Цар Борис ІІІ" № 124В, бл. 3, бх. "А", ет.1, ап.3, България 1330, София, Тел.: 02 8105963, Факс: 02 8105963

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1227345.7 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 12.2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за доставка на медицински изделия за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД по обособени позиции 2, 3, 10, 11 и 13 от спецификациата на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.08.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Соломед" ООД, ЕИК - 832018046, ж.к. "Бъкстон", ул. "Казбек" № 49, България 1618, София, Тел.: 02 9555600, Факс: 02 9555600

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1341055.2 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 12.3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Договор за доставка на медицински изделия за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД по обособена позиция 6 от спецификацията на Възложителя
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.08.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РСР" ЕООД, ЕИК - 121706547, ул. "Виктор Григорович" № 3, ет.1, ап.2, България 1606, София, Тел.: 02 9515976, Факс: 02 9515976

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 34200 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.( чл.120, ал.2 ЗОП ).

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.08.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ