Версия за печат

00479-2010-0009

BG-Балчик: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БАЛЧИК, пл. "21-ви септември" №6, За: Николай Ангелов, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Кмет

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Балчик, пл. "21-ви септември" №6, За: Юлия Петрова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71072

Място/места за контакт: касиер- приходи

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Балчик, пл. "21-ви септември" №6, За: Красимера Костова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71046

Място/места за контакт: младши експерт "ИЦ"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране, изграждане и реконструкция на футболен стадион в гр.Балчик, съобразно изискванията за категория 2 от Наредбата на УЕФА в сила от 01.05.2010г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на технически инвестиционен проект, съобразно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и приложеното техническо задание/ техническа спецификация/ за проектиране. Изпълнение на строително- монтажни работи, свързани с предмета на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчката се определя в български лева без ДДС и възлиза на около 3 000 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
3000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция в полза на Възложителя или с паричната гаранция за участие в размер на 3000 лв. /три хиляди лева/, внесени по банкова сметка -Банка -УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, клон Балчик, IBAN BG11UNCR96603324005212, BIC UNCRBGSF или на касата на Общината за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Проектиране, изграждане и реконструкция на футболен стадион в гр.Балчик, съобразно изискванията за категория 2 от Наредбата на УЕФА, в сила от 01.05.2010г.” Валидността на гаранцията за участие следва да бъде със срок не по кратък от срока на валидност на оферта на участника. Гаранцията за изпълнение на договора се формира, като процент от стойността на договора за обществена поръчка и е в размер на 3 % без вкл. ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община Балчик.В случай на неосигурено финансиране за бюджетните 2011-2012г., възложителя си запазва правото да прекрати предвидените последващи етапи- втори и трети етап.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Избраният за изпълнител участник, в случаите, когато е обединение, което не е ЮЛ, преди подписване на договора за обществена поръчка, следва да се регистрира като юридическо лице и договорът се подписва с новоучреденото ЮЛ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнението, съгласно чл. 90, ал. 1, т. 8 и т. 9 от ЗОП при наличие на законовите предпоставки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта – попълнена съгласно Образец № 1 от дакументяцията, с вписване на срока за изпълнение на поръчката. 2. Документ за регистрация на участника или ЕИК / в случаите, когато участникът е ЮЛ, което не е регистрирано в търговския регистър представя Удостоверение за актуално състояние/, а когато е физическо лице – документ за самоличност – заверени от участника копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ в официален превод. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 1/един/ месец преди датата на представяне на офертата или да е в срока на валидност, когато ми посочен такъв. Документите по т. 6.2 се представят от всички физически или юридически лица в обединението участник в процедурата, когато то не е ЮЛ. 3. Документ за внесена гаранция за участие. 4. Заверено копие от удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за Първа група- Втора категория и валиден талон. За чуждестранните участници се представя документ, доказващ еквивалентното право. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и ал. 5 от ЗОП; 6. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на условията, на които отговаря и участника съгласно чл. 56, ал. 2, от ЗОП, както и да удостовери тези обстоятелства с необходимите за това документи, които се прилагат към офертата на участника в заверен вид; 7. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 8 от документацията; 8. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 9 от документацията; Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 9. Ценово предложение, изготвено по приложения в документацията Образец №11 и подписано и подпечатано от участника; 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда- Образец №7; 11. Документ за закупена документация за участие (оригинал),вносна бележка/ платежно нареждане; 12. Административни сведения - Образец №10; 13. Заверено копие от регистрация по ЗДДС , ако участникът е регистриран; 14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 15. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/; 16. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; 17. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 13. Проектът на договор може да бъде изменян преди окончателното му сключване; 18. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 19. Техническо предложение; 20. Идеен проект.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от годишните финансови отчети за 2007 г., 2008 г. и 2009 г. или някоя от съставните му части. 2. Списък, който показва общия оборот и оборота от договори за проектиране и/или строителство за 2007 г., 2008 г. и 2009 г., подписан и подпечатан от участника Образец N 3 3. Удостоверение от Банка за наличности по сметка или достъп до кредитна линия * Налични парични средства се доказват с първични счетоводни документи и записвания в счетоводни регистри. За Доказването на паричен ресурс може да послужи и изготвена прогноза на паричните потоци за 2010 год. и 2011 год. придружени със счетоводни документи, доказващи източниците за постъпления. ** Достъп до кредитна линия означава, че банката е отпуснала паричен заем и този заем към момента на подаване на офертата е наличен ( не е изразходван от участника) по банковата заемната сметка или разплащателната сметка на участника. Това се доказва с удостоверение или друг документ, издаден по надлежния ред от банката за удостоверяване на горните факти. 4. Заверено копие на валидна застрахователна полица Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, която да отговаря на категорията на строежа и минималните лимити на отговорност да покриват стойността на всеки етап за изпълнение. Срокът на застраховката да изтича не по-рано от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата. В случай на изтичаща застраховка, участникът попълва декларация, че ще сключи такава за срока на договора за изпълнение. Ако участникът е обединение, застраховката се представя от всяко Ф или ЮЛ включено в него.
Минимални изисквания: 1. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да има общ оборот от договори за проектиране и изпълнение на строителство за последните три години /2007 г., 2008 г. и 2009 г./ в размер на минимум 1 000 000 лв. /един милион лева/ 2. Участникът следва да покаже осигурен достъп до финансов ресурс на стойност минимум 500 000 лв. 3. Застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за инженеринг/строителство, изпълнени пред последните 5 /пет/ години, придружен от препоръка за добро изпълнение за най важните строителни обекти включително за обекта по т.6.5- предложение 1 от минималните изисквания от документацията за участие 2. Заверени копия от валидни сертификати по ISO 9001 или еквивалентен ,по ISO 14001 или еквивалентен, сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен /ако документите са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод на български език 3. Списък на правоспособен проектантски персонал , други експерти включително и тези които отговарят за контрола на качеството ,ангажирани в организацията и изпълнението на поръчката, придружен с трудови автобиографии, документи за образование и специфична професионална квалификация, стаж на проектантския персонал и другите експерти и документи, удостоверяващи опита в проектирането и стажа на лицата по т. 6.5., предложение 3 от минималните изисквания от документацията 4 Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството , а при наето, придружено с копие на договорите със срок не по- малък от срока на поръчката и декларация за техническото оборудване
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 /един/ обект през последните 5 /пет/ години със същия или сходен предмет на строителство на стойност минимум 1 000 000 /един милион лева/ лв., въведен в експлоатация. *Под сходен обект се разбира строителства на спортни сгради и съоръжения. 2. Участникът следва да има сертификат валидни сертификати по ISO 9001 или еквивалентен, по ISO 14001 или еквивалентен, сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен. Сертификатите задължително се представя в превод на български език, а сертифициращия орган трябва да отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. 3. Участникът следва да е ангажирал за изпълнение на поръчката ключовите експерти, (най малко по един проектант за всяка от основните части на проекта с общ трудов стаж минимум 3 години). Проектантите по всички части трябва да имат пълна проектантска правоспособност и опит в проектирането на спортни сгради и/или спортни съоръжения. 4. Участникът следва да притежава собствено или наето техническо оборудване необходимо за изпълнение на предмета на поръчката
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: оценка предложена цена за изпълнение /ОЦ/; тежест: 40
Показател: оценка идеен проект /ОИп/; тежест: 40
Показател: оценка на техническото предложение /ОТп/; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.09.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 20 лв./двадесет лева/ следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик № IBAN:BG38UNCR96608497503315, BIC: UNCRBGSF при УниКредит Булбанк –Балчик, код на плащане 447 000. Получаване на закупена документация по банков път става след изпращане по факс на платежно нареждане и на основните данни на участника и адрес на получаване, чрез куриер за тяхна сметка. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно Община Балчик, адрес: гр. Балчик, пл.. „21-ви септември” № 6, на касата на Общинска администрация, от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден или на сайта на общината www.balchik.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.09.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.09.2010 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Общинска администрация- гр. Балчик, заседателна зала, находяща се на 1 етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават, съгласно Глава ХІ "Обжалване" от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ