Версия за печат

00983-2010-0001

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" 55, За: Христо Петров Христов, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677007, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Помощник ректор
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител/и за доставка на денталните материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: МУ – Варна - Факултет по дентална медицина, бул. "Цар Освободител" 76 А
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка по переодични заявки на дентални материали, медикаменти и инструменти по обособени позиции: 1- "Изкуствени челюсти"; 4 - "Дребен ендодонтски инструментариум"; 5 - "Акрилни полимери в първични форми (пластмаси)"; 6 - "Силикони в първични форми (отпечатъчни материали)"; 10 - Зъболекарски инструменти (зъботехнически инструменти); 14 - "Ротационен и абразивен инстументариум"; 16 - "Ортодонтски устройства"; 18 - "Фармацефтични продукти"; 20 - "Хирургични инструменти" за Факултет по дентална медицина към Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" гр. Варна.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
122768 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена ; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Срок на разсрочено плащане; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2010-0001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 04.05.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на дент. материали, медикаменти и инструменти по поз: 1- "Изкуствени челюсти"; 4-"Дребен ендодонтски инструментариум"; 5 - "Акрилни полимери в първични форми"; 6 - "Силикони в първични форми"; 10 - Зъболекарски инструменти (зъботехнически инструменти); 14 - "Ротационен и абразивен инстументариум"; 16 - "Ортодонтски устройства"; 18 - "Фармацефтични продукти"; 20 - "Хирургични инструменти"
V.1) Дата на сключване договора
06.08.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Дентаком" ООД; ЕИК 121107113, кв. Надежда 3, бл. 304, вх.В, ап.59, Република България 1229, София, Тел.: 02 9532975, Факс: 02 9549401

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 122768 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.08.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор