I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" 55, За: Христо Петров Христов, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677007, Факс: 052 677080
Място/места за контакт: Помощник ректор
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Избор на изпълнител/и за доставка на денталните материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
МУ – Варна - Факултет по дентална медицина, бул. "Цар Освободител" 76 А
Код NUTS:
BG331
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка по переодични заявки на дентални материали, медикаменти и инструменти по обособени позиции: 1- "Изкуствени челюсти"; 4 - "Дребен ендодонтски инструментариум"; 5 - "Акрилни полимери в първични форми (пластмаси)"; 6 - "Силикони в първични форми (отпечатъчни материали)"; 10 - Зъболекарски инструменти (зъботехнически инструменти); 14 - "Ротационен и абразивен инстументариум"; 16 - "Ортодонтски устройства"; 18 - "Фармацефтични продукти"; 20 - "Хирургични инструменти" за Факултет по дентална медицина към Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" гр. Варна.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33000000
Описание:
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
122768 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена ; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Срок на разсрочено плащане; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 04.05.2010 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на дент. материали, медикаменти и инструменти по поз: 1- "Изкуствени челюсти"; 4-"Дребен ендодонтски инструментариум"; 5 - "Акрилни полимери в първични форми"; 6 - "Силикони в първични форми"; 10 - Зъболекарски инструменти (зъботехнически инструменти); 14 - "Ротационен и абразивен инстументариум"; 16 - "Ортодонтски устройства"; 18 - "Фармацефтични продукти"; 20 - "Хирургични инструменти"
V.1)
Дата на сключване договора
06.08.2010 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
20.07.2010 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Дентаком" ООД; ЕИК 121107113, кв. Надежда 3, бл. 304, вх.В, ап.59, Република България 1229, София, Тел.: 02 9532975, Факс: 02 9549401
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 122768 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор