Версия за печат

00479-2010-0008

BG-Балчик: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. "21 Септември " № 6, За: Николин Николов, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Николай Добрев Ангелов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Балчик, пл. "21 Септември" № 6, За: Юлия Петрова - касиер, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71072

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Балчик, пл. "21 Септември" № 6, За: Красимира Костова, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71046

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изграждане на канализация и рехабилитация на водопровод и пътна настилка на ул. “Черно море”, с.Кранево и рехабилитация на водоснабдителна канализационна мрежа и пътна настилка на ул. “Дунав”, с. Кранево”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Кранево, община Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждането на канализация на ул. ”Черно море” и ул. ”Черноморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по битовата канализация и по канализацията за дъждовни води, както и реконструкция и подобрение на уличната мрежа след приключване на предвидените работи по ВиК мрежата. Реконструкцията на ВиК мрежата на ул. ”Дунав” и ул. ”Приморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по уличната канализация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Изграждането на канализация на ул. ”Черно море” и ул. ”Черноморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по битовата канализация и по канализацията за дъждовни води, както и реконструкция и подобрение на уличната мрежа след приключване на предвидените работи по ВиК мрежата. - Реконструкцията на ВиК мрежата на ул. ”Дунав” и ул. ”Приморска” в с. Кранево включва изпълнение на строителни и монтажни работи по канализацията.

Прогнозна стойност без ДДС
2471660 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

23.12.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в размер на 20 000 лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата му стойност, без включено ДДС със срок на валидност съгласно условията на договора с обявения изпълнител. 3.Гаранция за качество в размер на 5% от общата стойност на договора, без включен ДДС и ще се възстановява съгласно условията на договора. 4. Гаранция за авансово плащане в размер на 100% от стойността на авансовото плащане. Гаранциите могат да се представят под формата на парична сума или на банкова гаранция. Когато някоя от гаранциите се представи във формата на парична сума, то тя трябва да бъде внесена на адрес: България, гр. Балчик, пл. “21-ви септември” № 6 в касата на Община Балчик или по банков път по сметка: IBAN: BG11UNCR 9660 3324 0052 12 BIC: UNCRBGSF БАНКА: УниКредит Булбанк, ул. „Черно море” №34

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

На основание чл.7, т.1-4 от Закона за обществените поръчки, Възложител на обществената поръчка е Община Балчик. Обществената поръчка ще се финансира от Община Балчик като бенефициент на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 “ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) по Договор № 08/321/00719/23.10.2009 г. Плащането ще се извършва поетапно за актувани с протокол действително извършени строителни работи въз основа на единични фирмени цени на Изпълнителя, съгласно приетата от Възложителя оферта, неразделна част от настоящия договор, след представяне на документите, съгласно Правилника за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и Наредба № 3/2003 г. За съставяне на актове и протоколи по време на стоителството. За завършени и подлежащи на разплащане ще се считат само тези видове работи, които са приети от инвеститорския контрол, СН /строителния надзор/ и са отразени в съответния протокол за обема извършена работа.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение и бъде избран за изпълнител, негово задължение е преди сключване на договора да представи документ за регистрация на ЮЛ. В този случай, договорът се сключва с новосъздаденото дружество, което е обвързано със офертата, подадена от обединението и договореностите, постигнати със същото.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ И ИНФОРМАЦИЯ Всички копия на документи, приложени от участника, за които не се изисква нотариална заверка, следва да бъдат заверени с мокър печат, гриф „Вярно с оригинала” и подпис на представляващия участника. Изискуемите документи и информация се удостоверяват със следните документи: a) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; b) Заявление за участие – Приложение Образец1; c) Техническо предложение – Приложение Образец 2, включително Образци 2А и 2Б към него (Образците се разработват от всеки участник); d) Административни сведения – Приложение Образец №3; e) Декларация за задължаване за спазване условията на процедурата – Приложение Образец 4; f) Декларация за запознаване с всички обстоятелства, условия и документацията за участие в обществената поръчка – Приложение Образец 5; g) Копие от документа за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Възложителят може да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; h) Удостоверение за актуално състояние на участника (когато е приложимо), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или нотариално заверено копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи по точки g) и h) трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в легализиран превод на български език; i) Документ за внесена Гаранция за участие - Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума (оригинал на платежното нареждане) или банкова гаранция – Приложение Образец 19; j) Документ (квитанция) за закупена документация, който е издаден на името на участника от Възложителя – заверено от участника копие; k) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – Приложение Образец 6; l) Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие (ако участникът предвижда подизпълнители) – Приложение Образец 7; m) Декларация за съгласие за участие на подизпълнител в обществената поръчка – Приложение Образец 8 – декларацията се подписва от всеки подизпълнител поотделно; n) Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда – Приложение Образец 9; o) Декларации от членовете в обединението – Приложение Образец 11 /когато е приложимо/; p) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с което упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението);/когато е приложимо/ q) Споразумение на съдружниците в обединението /когато е приложимо/; r) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО,Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности – Приложение Образец 10. s) Проект на договор- подписан и подпечат от участника- Приложение Образец 18
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Удостоверение от обслужващата банка, че участникът в процедурата е коректен клиент – заверено от участника копие; Копие от Застраховки за професионална отговорност, съгласно чл. 171 от ЗУТ – заверени от участника копия; Информация за общия оборот и за оборота, обект на строителството, което е обект на поръчката за 2009, 2008 и 2007 година – Приложение Образец 12; Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2009, 2008 и 2007 година – за юридическите лица, или официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за 2009, 2008 и 2007 г. – за физическите лица – заверени от участника копия.
Минимални изисквания: a) Финансовият резултат за 2009, 2008 и 2007 година да е положителен; b) Минимален документално доказан оборот за всяка от последните три години – 2009, 2008 и 2007 г. или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден – най-малко 2 000 000 лв. без ДДС; c) Участникът да има следните (валидни) застраховки за професионална отговорност, които да бъдат със срок не по-малък от крайната дата за изпълнение на договора и която да отговаря на предмета на поръчката: За професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ. Ако участникът е обединение застраховката се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: Списък на основните договори за строителство, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 5 години – Приложение Образец 13, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Към списъка участникът трябва да приложи Разрешенията за ползване / Удостоверенията за въвеждане в експлоатация и Договорите за строителство на всеки един от посочените от него обекти (заверени от участника копия); Под договори сходни с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбират договори свързани със изграждането и/или реконструкцията на ВиК мрежи; Списък на ръководните и технически лица – Приложение Образец 14; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени професионални автобиографии, заверени от участника копия на дипломи за завършено висше образование, трудови книжки, удостоверения и сертификати; Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за категорията на обекта /ІІІ категория/– нотариално заверено копие; Валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен – нотариално заверено копие; Валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентен – нотариално заверено копие; Валиден Сертификат за внедрена система за управление здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен – нотариално заверено копие; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за 2009 година – Приложение Образец 15; Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът – Приложение Образец 16. . Декларация,че при изпълнение на поръчката ще използва материали, снабдени със Сертификати от производителя за съответствие на строителните продукти /съгл. Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти/които сертификати ще представи на Възложителя по време на изпълнение на поръчката.- Приложение Образец 24
Минимални изисквания: a) Минимум пет изпълнени договора за строителство на подобни обекти за последните пет години – 2009, 2008, 2007, 2006 и 2005 г. – всеки един на стойност най-малко 2 000 000 лв. без ДДС. b) Участникът да има следните сертификати: Валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен. Валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентен; Валиден Сертификат за внедрена система за управление здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен; c) Всеки участник трябва да разполага мининмум със следните специалисти: Технически ръководител – висше образование степен “Магистър” по ВиК с общ стаж по специалността минимум 5 години; Специалист по част “Пътна” – висше образование степен “Магистър” с общ стаж по специалността минимум 5 години; Специалист по част “Геодезия” - висше образование степен “Магистър” с общ стаж по специалността минимум 5 години; Специалист по част “Конструктивна” - висше образование степен “Магистър” с общ стаж по специалността минимум 5 години; Средно - списъчен състав – минимум 100 работници, наети трайно по трудово правоотношение за предходната 2009 година; d) Всеки участник трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване: Багер за изкопи с дълбочина до 6 м. – 1 бр.; Каналокопател с дълбочина на копаене до 3,50 м -1 бр.; Самосвали - 4 бр; Машина за безизкопно полагане на тръби до Ф 400 – 1 бр.; Бордова кола - 1 бр.; Автокран - 1 бр; Ударопробивна техника; Машина за заваряване на полиетиленови тръби до ф200 – 1 бр.; Пътна фреза 0,50 м. - 1 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; Валяк за уплътняване на земни маси – 1. бр.; Вибрационен валяк – 1 бр.; Булдозери - 1 бр.; Трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите – 2 бр.; Малка фадрома за разстилане на земни маси – 1 бр.; Цистерна за вода - 1 бр; Грейдер - 1 бр.; Гудронатор - 1 бр.; Асфалтополагаща машина - 1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и методология за изпълнение на договора; тежест: 35
Показател: Гаранционни срокове; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на договора; тежест: 15
Показател: Предложена цена в лева; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 84 от 11.03.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.08.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува от касата в сградата на Община Балчик, пл."21 Септември" № 6, ет.1, срещу невъзстановимата сума от 10 лева или по банкова сметка на Община Балчик IBAN: BG 38 UNCR 9660 8497 5033 15 Документацията е публикувана на страница на Община Балчик- www.balchik.bg BIC: UNCRBGSF код на плащане:447000 при Уни Кредит Булбанк - Балчик. Забележка: В случай, че таксата за закупуване на документация за участие бъде преведена по банков път, преводът следва да е постъпил по горепосочената банкова сметка на Общината най-късно 2 дни преди крайния срок за закупуване на документация за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.09.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.09.2010 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Балчик, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финасирането се осигурява по Мярка 321 “ОСНОВНИ УСЛУГИ ЗА НАСЕЛЕНИЕТО И ИКОНОМИКАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007 – 2013 Г. (ПРСР), ПОДКРЕПЕНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) по Договор № 08/321/00719/23.10.2009 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всеки участник в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ