Версия за печат

01050-2010-0020

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. "Славянска" № 8, За: Стела Балтова; Ива Якимова, България 1052, София, Тел.: 02 9407828; 02 9407783, E-mail: s.baltova@mee.government.bg; i.yakimova@mee.government.bg, Факс: 02 9882315

Място/места за контакт: Дирекция "Туристическа политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mee.government.bg; www.tourism.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mee.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Оценка на ефективността на националния маркетинг и мониторинг на ефективността от маркетинговите дейности.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 10
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разработване на методика за оценка на ефективността на националния туристически маркетинг, осъществяван от МИЕТ и извършване на цялостно и пълно тестване на методиката, при реализацията на проект 1. Предложена и адаптирана методика, с която да се извърши мониторинг и оценка на ефективността от осъществените по проект 3 маркетингови дейности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79310000

Описание:

Услуги по проучване на пазари

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на маркетингови проучвания на генериращи пазари в България и чужбина при реализация на проект 1 и извършване на мониторинг на осъществените маркетингови дейности при реализация на проект 3.

Прогнозна стойност без ДДС
225000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на МИЕТ към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя, съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата на участника. При избор на парична гаранция в платежното нареждане следва да се посочи пълното наименование на обществената поръчка, до която се отнася гараницята. Размерът на гаранцията за участие за цялата обществена поръчка е 2 250 /две хиляди двеста и петдесет/ лева. Размерът на гаранцията за участие по отделните обособени позиции е както следва: По обособена позиция № 1 – 2 000 /две хиляди/ лева; По обособена позиция № 2 – 250 /двеста и петдесет/ лева. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на МИЕТ или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал в полза на Възложителя, съгласно приложения в документацията образец. Срокът на валидност на представената банкова гаранция за изпълнение на договора следва да е не по-рано от 30.07.2011 г. за обособена позиция 1; 30.04.2011г. за обособена позиция 2. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) на сто от стойността на договора. 2.2. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на парична гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гаранция за участие/ гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Министерство на икономиката, енергетиката и туризма Банка: БНБ Централно управление Пл. „Княз Александър Първи” № 1 IBAN: BG17 BNBG 9661 3300 1026 01 BIC: BNBGBGSD

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложението се явява част от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г.", проект по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”, проект BG 161PO001/3.3-01/2008/001-1 "Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг" и проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България” BG161PO001/3.3-01/2008/001-3

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице, в случай че участник в настоящата процедура, представляващ обединение, бъде определен за изпълнител.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта за участие в процедурата се изготвя в съгласно приложените в документацията образци и към нея се прилагат:1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника.1.2. Документи за регистрация и актуално състояние на участника, удостоверяващи неговата правосубектност или единен идентификационен код съгласно член 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Удостоверенията за актуално състояние следва да са с дата на издаване, предшестваща с не повече от 6 месеца датата на представянето им пред МИЕТ. Документите за регистрация и актуално състояние се представят в заверени от участника копия. Когато участникът е физическо лице или физическо лице е включено в състава на обединения, се представя заверено от участника/физическото лице копие от документа за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът за самоличност се представя и в официален превод на български език.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него следва да имат сключено споразумение помежду си, което прилагат към офертата, като определят едно лице, което да представлява обединението. Споразумението се подписва от лицата, представляващи членовете на обединението, като се посочат техните имена и представителните им функции. Документите за регистрация и актуално състояние на участника следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника.Ако участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение с чуждестранни юридически лице, документът за регистрация и удостоверението за актуално състояние с дата на издаване, предшестваща с не повече от 6 месеца датата на представянето им пред МИЕТ или аналогични на тях документи трябва да бъдат издадени от компетентния орган на държавата, където е установен участника и да са придружени от официален превод на български език.Документите съгласно тази точка се представят и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, които не са юридически лица, и от подизпълнителите на участника.1.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация 1.4. Декларация по чл.47, ал. 1 от ЗОП – попълва се по образец 1.5. Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП – попълва се по образец. 1.6. Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП – попълва се по образец 1.7. Декларация за запознаване с условията на поръчката – по образец. 1.8. Проект на договор – с попълнени административни данни на участника, парафиран и подпечатан от участника (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ). 1.9. Декларация по образец за приемане клаузите на проекта на договора. 1.10. Декларация по образец, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител; 1.11. Списък с данни за подизпълнители /ако се ползват такива/, както и декларация, по образец. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, надписани с думата „подизпълнител”.1.12. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата. 1.13. Документи за икономическо и финансово състояние – съгласно ІІІ.2.2; 1.14.Документи относно технически възможности и квалификация – изискуеми документи: - съгласно ІІІ-2.3 ; 1.15. Оферта по образец. 1.16. Техническо предложение по образец и отговарящо на изискванията на възложителя, посочени в документацията за възлагане на поръчката, поставено в отделен запечатан непрозрачен плик. 1.17. “Предлагана цена, попълнена по образец, поставена в отделен запечатан непрозрачен плик. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите към офертата документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като се има предвид, че минималните изисквания следва да се покриват общо от всички партньори в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Икономическо и финансово състояние – изискуеми документи: 1. Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчка за 2007, 2008 и 2009 г. В случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност, сходна с предмета на поръчката след 2007 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи информация за най-малко 3 (три) изпълнени договора за услуги, сходни с предмета на поръчката в публичния или частния сектор. 2. Информация за най-малко 3 (три) изпълнени договора за предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката, с обща стойност на договорите съгласно изискванията на възложителя, посочени в документацията за възлагане на поръчката. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението, които не са юридически лица. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят за всеки един от тях.
Минимални изисквания: Обособена позиция № 1: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват лица, чийто общ оборот за 2007, 2008 и 2009 г. е не по-малко от 400 000 /четиристотин хиляди/ лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период, от които не по-малко от 200 000 /двеста хиляди/ лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период /2007, 2008 и 2009г./, да са от дейности, сходни с предмета на поръчка. Под дейности сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с извършване на маркетингови изследвания в публичния или частния сектор. Тези изисквания могат да бъдат изпълнявани заедно или поотделно в рамките на един или на повече от един договор. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. В случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност, сходна с предмета на поръчката след 2007 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи информация за най-малко 3 (три) изпълнени договора за услуги, сходни с предмета на поръчката в публичния или частния сектор, с обща стойност на договорите не по-малко от 250 000 /двеста и петдесет хиляди/ лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период. Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с извършване на маркетингови изследвания в публичния или частния сектор. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. Обособена позиция № 2 В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват лица, чийто общ оборот за 2007, 2008 и 2009 г. е не по-малко от 50 000 /петдесет хиляди/ лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период, от които не по-малко от 25 000 /двадесет и пет хиляди/ лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период, да са от дейности, сходни с предмета на поръчка през последните 2007, 2008 и 2009г. Под дейности сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с извършване на маркетинг в публичния или частния сектор. Тези изисквания могат да бъдат изпълнявани заедно или поотделно в рамките на един или на повече от един договор. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. В случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност, сходна с предмета на поръчката след 2007 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи информация за най-малко 3 (три) изпълнени договора за услуги, сходни с предмета на поръчката в публичния или частния сектор, с обща стойност на договорите не по-малко от 30 000 /тридесет хиляди/ лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги, свързани с извършване на маркетинг в публичния или частния сектор. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък – Декларация (свободен текст), съдържащ основните договори (с предмет, сходен с предмета на поръчката) изпълнени от участника през 2007 г., 2008 г. и 2009г., с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите. 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите от списъка по т.1., издадени от клиентите. 3. Списък на участниците в екипа, отговорен за изпълнението на поръчката, включващ всички ключови и неключови експерти с посочване на лицето, ръководител на екипа; 4. Автобиографии (професионална автобиография на експертите по образец, на всеки от ключовите експерти, които доказват искания опит; 5. Дипломи, сертификати и/или други документи, доказващи изискуемото образование и квалификация на ключовите експерти от екипа; Участникът следва да представи всички документи, дипломи, сертификати и др., удостоверяващи условията, на които ключовите експерти следва да отговарят, които условия са посочени в „Техническото задание" на възложителя. 6. Декларации от всички ключови експерти, с които всеки от тях декларира вярността на описания професионален опит, квалификация и умения, както и че е на разположение за целия период на проекта; Документите по т. 4, 5 и 6. се представят само от ключовите експерти. Не се представят от неключовите /допълнителни експерти/. 7. Декларация от участника (свободен текст), че поема да извършва пълно офис и техническо осигуряване на дейностите, свързани с изпълнение на поръчката на територията на гр. София, с посочване на неговия/техните адрес/и, и както че гарантират изпълнение на дейностите от поръчката по обособена позиция 1 в чужбина.
Минимални изисквания: І.Най-малко 3 и не-повече от 5 препоръки за изпълнение на договорите от списъка, посочен в т. ІІ.2.3. ІІ.Участникът трябва да е изпълнил поне:- по обособена позиция 1: три договора за услуги в областта на маркетинговите изследвания за различни български и/или чуждестранни компании през последните 3г. /2007,2008,2009г./, предхождащи датата на обявлението на обществената поръчка, от които поне един от договорите да е в областта на емпиричните маркетингови изследвания на туризма. - по обособена позиция 2: три договора за услуги в областта на маркетинга през последните 3г./2007,2008,2009г./, предхождащи датата на обявлението на обществената поръчка. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. ІІІ.Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение на обществената поръчка с екип за изпълнение на проекта с необходимото образование, умения и опит за качествено изпълнение на техническото задание, който да се състои от следните експерти: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа. Образование и квалификация: най-малко магистърска степен в областта на маркетинга и/или статистиката и/или социологията и/или икономиката и/или туризма. Общ професионален опит: минимум 5г. опит в областта на емпиричните маркетингови и/или социологически изследвания и/или мин. 3г. опит в управленското консултиране; минимум 3 г. опит в управлението на изследователски и/или консултантски проекти в областта на маркетинга; минимум 3 г. опит в областта на емпиричните изследвания за туризма.Ключов експерт 2 - Ключов експерт по маркетинг в туризма. Образование и квалификация: най-малко магистърска степен в областта на маркетинга и/или статистиката и/или социологията и/или икономиката и/или туризма. Общ професионален опит: минимум 5 години опит в областта на маркетинга и/или икономиката на туризма; минимум три години опит в изследователски или консултантски проекти в областта на българския туризъм. Ключов експерт 3 - Ключов експерт по статистика. Образование и квалификация: магистърска степен по статистика и/или математика и/или икономика.Общ професионален опит: минимум 3 г. опит в областта на измерването и приложението на аналитични статистически методи и техники; Владеене на приложни програми за обработка на количествени данни (например: SPSS, Statistica, Stata или други съпоставими.).Ключов експерт 4 - Ключов експерт по количествени методи и моделиране.Образование и квалификация: магистърска степен по статистика и/или иконометрия и/или математика и/или икономика. Общ професионален опит:минимум 3 г. опит в областта на прилагането на количествени методи и моделирането в научно-приложни проекти и изследвания; Владеене на приложни програми за обработка на количествени данни (например: SPSS, Statistica, Stata или други съпоставими). Ключов експерт 5 - Ключов експерт по количествени и качествени методи за събиране на данни. Образование и квалификация: най-малко магистърска степен по маркетинг и/или статистика и/или икономика. Общ професионален опит: минимум 3г. опит в областта на количествените и качествените методи за събиране на данни; участие в минимум 3 изследователски проекта в областта на туризма за последните 3г. /2007,2008 и 2009/.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2. Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа. Образование и квалификация: магистърска степен в областта на маркетинга и/или статистиката и/или социологията и/или икономиката. Общ професионален опит:минимум 3 г. опит в областта на емпиричните маркетингови и/или социологически изследвания и/или мин. 1г. опит в управленското консултиране. Ключов експерт 2 - Ключов експерт по маркетинг в туризма. Образование и квалификация: най-малко бакалавърска степен в областта на маркетинга и/или икономика. Общ професионален опит:минимум 3г. опит в областта на маркетинга и/или икономиката на туризма.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на Техническото предложение ; тежест: 70
Показател: Оценка на предложената цена ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2010 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.09.2010 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.09.2010 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 8

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово освеедомяване и на юридическите лица с нестопанска цел. Упълномощаването се извършва с пълномощно, което не е необходимо да бъде нотариално заварено.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване” по проект BG 161PO001/3.3-01/2008/001-1 "Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг" и проект BG 161PO001/3.3-01/2008/001-3 "Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България".

VI.3) Допълнителна информация

1. Сроковете на поръчката са съкратени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. 2. Възложителят осигурява пълен достъп до документацията за възлагане на поръчката на следните интернет сайтове: www.mee.government.bg и www.tourism.government.bg. 3. Документацията се получава от деловодството на МИЕТ, град София, ул. "Славянска" № 8, срещу документ за представителство на участника. Под документ за представителство на участника се има предвид: - при получаване на документацията от лице с представителна власт се представя Удостоверение, издадано от съответния съд /при съдебна регистрация/ или Удостоверение от Агенция по вписванията / при търговска регистрация/; - при получаване на документацията от друго лице, се представя надлежно заварено пълномощно /фирмено или нотариално заверено/, издадено от лицето с представителна власт. - при получаване на документацията от физическо лице се представя документ за самоличност. 4. Срокът за изпълнение на поръчката, посочен в т.ІІ.3. се отнася за обособена позиция 1, срокът за изпълнение на поръчката за обособена позиция 1 е 30.03.2011г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9806113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9806113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.08.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Оценка на ефективността на националния маркетинг
1) Кратко описание

Оценка на ефективността на националния маркетинг

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79310000

Описание:

Услуги по проучване на пазари

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мониторинг на ефективността от маркетинговите дейности по проекта.
1) Кратко описание

Мониторинг на ефективността от маркетинговите дейности по проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79310000

Описание:

Услуги по проучване на пазари

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.03.2011 г.