Версия за печат

00530-2010-0008

BG-Банкя: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Учебен център "Банкя" на Националната агенция за приходите, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 31, За: Албена Славотинска, домакин в УЦ "Банкя" на НАП, Република България 1320, Банкя, Тел.: 02 9977092, E-mail: s.sergiev@nra.bg, Факс: 02 9977395

Място/места за контакт: гр.Банкя, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 31

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://portal.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на УЦ "Банкя" на НАП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Банкя, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 31
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хигиенни продукти /продукти за лични грижи/, включително почистващи, полиращи продукти и пликове за смет от полиетилен за нуждите на УЦ "Банкя" на НАП, по видове и количества, описани в Приложение № 1, неразделна част от пълното описание на предмета на поръчката към документацията за участие. Срокът за изпълнение на поръчката е 12/дванадесет/ месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на количествата, описани в Приложение № 1 към пълното описание на предмета на поръчката към документацията за участие. Количествата хигиенни продукти /продукти за лични грижи/ се доставят от изпълнителя в склада на УЦ "Банкя" на НАП на адрес: гр. Банкя, ул. “Св. Св. Кирил и Методий” № 31, след предварителна заявка на възложителя, като срокът за изпълнение на всяка доставка е не по-късно от 5 (пет) работни дни от деня на получаване на заявката.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33700000, 39800000, 19640000

Описание:

Продукти за лични грижи
Почистващи и полиращи продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10043.37 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 105 от 09.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Наименование:Договор за доставка на хигиенни продукти
V.1) Дата на сключване на договора
21.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КУКУДА ГРУП” ООД, район Красна поляна, ж.к. „Разсадника – Коньовица”, бл.65, вх.А, ет.11, Република България 1330, София, Тел.: 089 4665727

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10043.37 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Стойност, без ДДС 96.7 BGN
Дял %
Кратко описание
Доставка на хигиенни продукти, както следва: МОП на ленти - 10 бр., стъклочистачка-телескоп - 2 бр., парцал за подсушаване и полиране - 10 бр.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.07.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор