Версия за печат

01259-2010-0003

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Район "Красна поляна"-Столична община, ул. "Освобождение" N-25, За: Любомир Борисов- секретар на район "Красна поляна", Република България 1330, София, Тел.: 02 9217237, E-mail: lhbor@abv.bg, Факс: 02 8284883

Място/места за контакт: Гр. София, район "Красна поляна", ул. "Освобождение" N-25

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krasnapoliana.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Обществена поръчка с предмет: "Осигуряване на невъоръжена охрана на учебни и детски заведения на територията на СО - Район “Красна поляна".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23
Основно място на изпълнение: Гр. София, район "Красна поляна"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Дейности по осигуряване на невъоръжена охрана на учебни и детски заведения на територията на СО - Район “Красна поляна". Обектите са изчерпателно посочени в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 50000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Описанието и видовете дейности по охрана са описани в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума в размер на 1000 (хиляда) лева. Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура, представена като банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на района или по банковата сметка на Възложителя: Столична община – район „Красна поляна” - Общинска банка, клон “Люлин”, IBAN BG81SOMB91303319112501, BIC-SOMBBGSF, определена като абсолютна сума (чл. 59, ал 2 от ЗОП). Гаранция за изпълнение на договора.На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на обществената поръчка, която следва да се внесе от спечелилия процедурата участник по сметка на възложителя или да бъде представена банкова гаранция преди подписването на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Дейностите по охрана ще се заплащат от бюджета на районната администарация.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците в процедурата следва да притежават валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал.1, т2 от Закона за частната охранителна дейност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години /2007 г., 2008 г., 2009 г./, когато публикуването им се изисква от законодателството. Участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години – заверени за вярност;
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка - декларация съдържаща списък на основните договори, сходни с обекта на поръчката, включително стойностите, датите и получателите - придружени с препоръки за добро изпълнение от възложителите
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Възможности за изпълнение; тежест: 60
Показател: Цена на услугата; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.08.2010 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 72 BGN
Условия и начин на плащане

Цена на документацията – 72 лева c включен ДДС, платими на касата на района или по банков път на банковата сметка на Възложителя: Столична община – район „Красна поляна” - Общинска банка, клон “Люлин”, IBAN BG90SOMB 91303319112501, BIC-SOMBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
01.09.2010 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.09.2010 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на районната администрация, с адрес: гр, София, ул. "Освобождение" N-25

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията са публични и на тях могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.07.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ