Версия за печат

00140-2010-0001

BG-Ихтиман: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" №123, За: Румяна Паунова, Р България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550

Място/места за контакт: Румяна Паунова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ihtiman-obshtina.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Създаване на електронен архив и цифровизация на предоставяните услуги от Дирекция Архитектура и строителство (АС) в Община Ихтиман” – Дейност 4 по проект “Подобряване на качеството на административното обслужване чрез развитие на електронно управление в Община Ихтиман”, Приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронно управление”, Подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронно управление”, Бюджетна линия BG051PO002/08/3.1. – 02.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Ихтиман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Създаване на електронен архив и цифровизация на предоставяните услуги от Дирекция Архитектура и строителство (АС) в Община Ихтиман” – Дейност 4 по проект “Подобряване на качеството на административното обслужване чрез развитие на електронно управление в Община Ихтиман”, Приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронно управление”, Подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронно управление”, Бюджетна линия BG051PO002/08/3.1. – 02.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48311100

Описание:

Система за управление на документи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
129600 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 50
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Срок за реакция от страна на участника при възникване на обстоятелства, включени в гаранционната поддръжка; тежест: 10
Показател: Цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 16 / Наименование:“Създаване на електронен архив и цифровизация на предоставяните услуги от Дирекция Архитектура и строителство (АС) в Община Ихтиман” – Дейност 4 по проект “Подобряване на качеството на административното обслужване
V.1) Дата на сключване на договора
01.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Браво Инвестмънтс" ООД, Район Лозенец, бул. "Никола Вапцаров" №31, Р България 1407, София, Тел.: 02 9627912, E-mail: offise@bravoinvest.com, Факс: 02 9627918

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 129600 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект “Подобряване на качеството на административното обслужване чрез развитие на електронното управление в община Ихтиман” за предоставяне на финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансиран от ЕСФ, приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/08/3.1-02.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл. чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.07.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор