Версия за печат

00087-2010-0054

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: ул. Париж №3 Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Париж" №5, За: инж. Мартин Кунчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377347

Място/места за контакт: Дирекция "Инженерна инфраструктура"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, фронт-офис, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Общинска информация"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддържане на техническите съоръжения на обекти от инженерната инфраструктура на Столична община по обособени позиции: 1. Поддържане на техническите съоръжения обслужващи Минерален извор „София – Център”. 2. Поддържане на техническите съоръжения обслужващи помпена станция в "Зона Б5".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поддържане на техническите съоръжения на обекти от инженерната инфраструктура на Столична община по обособени позиции: 1. Поддържане на техническите съоръжения обслужващи Минерален извор „София – Център”. 2. Поддържане на техническите съоръжения обслужващи помпена станция в "Зона Б5".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50511100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи за течности

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в откритата процедура за всяка обособена позиция както следва: 1. Поддържане на техническите съоръжения обслужващи Минерален извор „София – Център” в размер на 830/осемстотин и теридесет/ лева или равностойността й в евро по официален курс на БНБ. 2. Поддържане на техническите съоръжения обслужващи помпена станция в Зона Б5 в размер на 208/двеста и осем/ лева или равностойността й в евро по официален курс на БНБ. представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG72 SOMB 9130 3333 0083 01, или сметка в евро: IBAN: BG80 SOMB 9130 3633 0083 02, към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на договора; Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на СО. Разплащането се извършва по банков път, съгласно проекта за договор приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларации или наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Непредставяне на документи за закупени книжа на името на участника /копие от фактурата/ и внесена гаранция за участие в процедурата за съответната обособена позиция, за която участника участва /платежно нареждане или банкова гаранция в оригинал/. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т. 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т.1, т.4, и т.7 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя и други изисквания посочени в Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2.В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по точки 10 и 11 от документацията, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно. 3.В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава членовете на обединението сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 5.Споразумението за създаването на обединение се прилага към офертата на Участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ (ако обединението е регистриано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка). 6.Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 7. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 8. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 9. За Обособена позиция №1 участниците следва да представят следните сертификати за качество: ISO 14001:2004, ISO 9001:2000 или по- висок еквивалент и ОНSAS 18001:2002. 10. Всички изисквани документи по тази процедура удостоверяващи съответствие с изискванията на документацията, които са налични на чужд език, трябва да са преведени и заверени от заклет преводач в Република България. 11. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП както и декларации - Образец №2, Образец №3 и Образец №4 от документацията за участие се представят за всеки от тях. 12. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако Участника декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.т. 2 и 3 от ЗОП. 1. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007, 2008 и 2009г., заверени от одитор. 2. Справка-декларация за общия оборот и оборота на услугите с обект аналогичен на предмета на обществената поръчка през последните три години. Информацията се посочва по години. История История
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Общият оборот на участника за последните 3 финансови години (2007,2008,2009г.), да бъде сумарно не по-малко от 100 000 лв. 2. Годишният резултат (след платени данъци) на участника да бъде положително число за последните 3 финансови години/2007, 2008, 2009г./.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51,ал.1,т.т.1, 4 и 7 от ЗОП. 1. Списък на основните договори за поддръжка на подобни обекти, изпълнени през последните три години включително стойности, дати и възложители, придружен с препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката. 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: За Обособена позиция №1: 1. Участникът следва да представи копие - вярно с оригинала на минимум 1/един/ договор за поддръжка на подобни съоръжения за последните три години. 2. Участникът да притежава следния брой работници: - за постоянното дежурство - 5/пет/ бр. работници, всички с техническо образование или квалификация, и 1/един/ отговорник с висше техническо образование. За всички да се представят копия от трудовите им договори и удостоверенията им за образование или квалификация; - 1/един/ бр. електротехник и 1/един/ бр. заварчик, които да бъдат привличани при необходимост. Да се представят удостоверенията им за правоспособност. 3. Участникът следва да представи удостоверения за образование или квалификация, както и удостоверенията за правоспособност на техническите лица по т.11.1.2 от документацията за участие. За Обособена позиция №2: 1. Участникът следва да представи копия - вярно с оригинала на минимум 3/три/ договора за поддръжка на подобни съоръжения за последните три години. 2. Участникът да притежава 2/два/ бр. работници с техническо образование или квалификация -по 1/един на смяна. 3. Участникът следва да представи удостоверения за образование или квалификация, както и удостоверенията за правоспособност на техническите лица по т.11.2.2 от документацията за участие. В случай, че участник в настоящата обществена поръчка участва за обособени позиции №1 и 2, същият трябва да декларира, че притежава общо 7/седем/ броя работници с техническо образование или квалификация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2010/S 24 - 034445 от 02.02.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.08.2010 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" №1, ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а петък и последния ден от месеца от 10:00ч. до 12:00ч. Пълен достъп по електронен път на документацията, може да се получи от интернет адреса на Столична община - www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19.08.2010 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.08.2010 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят обявява в сайта на Столична община – www.sofia.bg - датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, най-малко два дни преди тяхното отваряне. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.07.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Поддържане на техническите съоръжения обслужващи Минерален извор „София – Център”.
1) Кратко описание

Поддържане на техническите съоръжения обслужващи Минерален извор „София – Център”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50511100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи за течности

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Поддържане на техническите съоръжения обслужващи помпена станция в „Зона Б5”.
1) Кратко описание

Поддържане на техническите съоръжения обслужващи помпена станция в „Зона Б5”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50511100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи за течности

3) Количество или обем

Съгласно Документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12