Версия за печат

01060-2010-0001

BG-ДОБРИЧ: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ" ЕООД ГР.ДОБРИЧ, БУЛ."ТРЕТИ МАРТ"59, За: адв.Цветан Георгиев, БЪЛГАРИЯ 9300, ДОБРИЧ, Тел.: 058 655888, E-mail: vik@bergon.net, Факс: 058 630003

Място/места за контакт: Дамян Калчев-Управител

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vikdobrich.bergon.net.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Сключване на рамково споразумение за предоставяне на услуги по осъществяване на частна охранителна дейност чрез въоръжена охрана и технически средства на обекти и имущество на "ВиК"ЕООД гр.Добрич

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Обекти на възложителя на територията на област Добрич, общини: Добрич, Добричка, Тервел, Крушари, Генерал Тошево, Шабла, Каварна и Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на услуги по осъществяване на частна охранителна дейност чрез въоръжена охрана и технически средства на обекти и имущество собственост на „ВиК”ЕООД гр.ДОБРИЧ

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 77 - 115284 от 21.04.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Рамково споразумение за предоставяне на услуги по осъществяване на частна охранителна дейност чрез въоръжена охрана и технически средства на обекти и имущество на "ВиК"ЕООД гр.Добрич
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.06.2010 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

АСО"СИРИУС"ЕООД, бул.”Прага” 30, ет.3, България 1407, София, Тел.: 02 9623925, E-mail: office@asosirius.com, Факс: 02 9624509

URL: www.asosirius.com.

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1440000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 48
V.1.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Конкретните обекти за охрана ще се конкретизират с договорите за възлагане на обществени поръчки, сключвани въз основа на това споразумение, след провеждането на съответните процедури по реда на чл.103, ал.2, т.10 от ЗОП. броя на обектите не е окончателен и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ си запазва правото да допълва списъка с обекти които към момента на откриване на процедурата не са предвидени за охрана, или за тях към момента не е предвиден финансов ресурс, в случай, че това се наложи. Срокът на рамковото споразумение е не по-кратък от 36 месеца от датата на подписването му, и не по-дълъг от 48 месеца, съгласно чл.5, ал.3 от ЗОП, като за дата на прекратяване на рамковото споразумение преди изтичането на максималния 48 месечен срок се счита датата на приключване на нова процедура със същия предмет. Срокът за изпълнение на услугата относно конкретен обект или група обекти, ще се определя с конкретните договори за обществените поръчки, които ще се сключат въз основа на рамковото споразумение. Този срок не може да бъде по-дълъг от срока на рамковото споразумение. Прогнозната стойност на рамковото споразумение за максималният срок от 48 месеца е около 1440000 лева, но не може да се определи точно към настоящия момент, тъй като тези обстоятелства зависят от изпълнението на сключените договори според охранителните нужди на възложителя и финансовият му ресурс.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ