Версия за печат

00145-2010-0021

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт - ТП на НОИ - София-област, бул."Ал.Стамболийски" №48, За: Станислава Ламбева, България 1072, София, Тел.: 02 9262515

Място/места за контакт: Станислава Ламбева
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление на държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на консумативи за офис техника за нуждите на ТП на НОИ - София-област през 2010г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, бул."Ал.Стамболийски" №48
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за изпълнение на обществена поръчка за периодични доставки на нови консумативи за принтерна, копирна техника и факс апарати.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
27000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 9467, Най-висока оферта: 13026 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска цена на предложението; тежест: 50т.
Показател: най-кратък срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30т.
Показател: най-кратък срок за отстраняване на недостатъци; тежест: 20т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 6 / Наименование:Договор за изпълнение на обществена поръчка за периодични доставки на нови консумативи за принтерна, копирна техника и факс апарати
V.1) Дата на сключване договора

05.07.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МВМ-95" ООД, ж.к.Овча купел 1, бл.501, вх.А, ет.5, ап.11, България 1000, София, Тел.: 02 8328191

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 27000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 27000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска оферта: 9467, Най-висока оферта: 13026 BGN без ДДС
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.07.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор