Версия за печат

00145-2010-0026

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт - ТП на НОИ, гр.Сливен, бул. "Ст. Караджа" №10, За: Стилиян Стойчев, Стойка Господинова, България 8800, Сливен, Тел.: 044 615103 ; 044 615138, E-mail: sliven@nssi.bg, Факс: 044 615140

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: социално осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на ТП на НОИ, гр.Сливен”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП на НОИ, гр.Сливен бул."Ст. Караджа" 10
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на ТП на НОИ, гр.Сливен описани по вид в приложение №1, неразделна част от предложението. Цената по договора не следва да надхвърля 11 200 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30125100

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11200 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 3439.99, Най-висока оферта: 3450 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: без номер / Наименование:“Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на ТП на НОИ, гр.Сливен”
V.1) Дата на сключване договора

05.07.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел - 98" ООД, бул."Христо Смирненски" №53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 11200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 11200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска оферта: 3439.99, Най-висока оферта: 3450 BGN без ДДС
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.07.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор