РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Домашен Социален Патронаж, ОДЗ "Мечта",
ОДЗ "Бодра смяна",
ОДЗ "Знаме на мира",
ОУ "Васил Левски",
СОУ "Димчо Дебелянов" –
гр. Белене,
ОУ "Проф. Иван Шишманов" –
с. Деков.
Код NUTS:
BG314
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Обектът на поръчката е периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене по следните обособени позиции:
1. Хлебни изделия;
2. Сладкарски изделия;
3. Мляко и млечни продукти;
4. Месо и месни продукти;
5. Пресни плодове и зеленчуци;
6. Преработени и консервирани плодове и зеленчуци;
7. Различни хранителни продукти.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие под формата на неотменима банкова гаранция в полза на Община Белене съгласно образец (Приложение №10) или парична сума по следната банкова сметка на Община Белене:
IBAN: BG61 STSA 9300 3359 4547 00
BIC: STSA BGSF
Банка: “Банка ДСК" ЕАД
Участниците следва да представят гаранция за участие за отделните лотове както следва: 1. За обособена позиция № 1: "Хлебни изделия" - 200.00 лв.; 2. За обособена позиция № 2: "Сладкарски изделия" - 120.00 лв.; 3. За обособена позиция № 3: "Мляко и млечни продукти" - 240.00 лв.; 4. За обособена позиция № 4: "Месо и месни продукти" - 680.00 лв.; 5. За обособена позиция № 5: "Пресни плодове и зеленчуци" - 360.00 лв.; 6. За обособена позиция № 6: "Преработени и консервирани плодове и зеленчуци" - 220.00 лв.; 7. За обособена позиция № 7: "Различни хранителни продукти" - 230.00 лв.
Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност равен на срока на валидност на офертата.
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на поръчката - банкова гаранция (Приложение №11) или парична сума в полза на Възложителя.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Условията и начинът на финасиране са уредени в проекта на договор, който е неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Възложителят запазва правото си да променя количествата по отделните позиции при промяна на потребностите на бюджетните звена. Доставната цена ще може да се актуализира след писмено заявяване от страна Заявителя /Изпълнител или Възложител/, като се запазва процентното съотношение между предложената цена на определения за изпълнител на поръчката участник в процедурата и осреднената за област Плевен цена на едро за отделните продукти, представена от "САПИ" - ООД, към крайната дата за получаване на офертите /19.08.2010г./. Полученото процентно съотношение между двете цени ще се запазва постоянно при последващи промени в цените по време на изпълнение на поръчката. Заявителят доказва промените в цените като предоставя на ответната страна документ от "САПИ" - ООД с информация за осреднената за област Плевен цена на едро за съответните продукти.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника (първоначална регистрация и последващи актове по фирменото дело), когато е юридическо лице, респ. ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Документите се представят в оригинал или заверени от участника фотокопия. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи, трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в легализиран превод (легализация) на български език. * Легализиран превод е официален превод, който е заверен от дирекция “Консулски отношения”, МВнР съгласно т. 11 от “Общите разяснения относно оформянето на документи от и за чужбина”. 2. Удостоверение за актуално състояние на участника, когато не е представен ЕИК, издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника фотокопие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника фотокопие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи, трябва да са издадени от компетентния орган в страната в която участникът е установен и да се представят в легализиран превод (легализация) на български език. 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП – попълват се, подписват се и се подпечатват приложените към Документация за участие в процедурата образци (Приложения № 4.1, 4.2 и 4.3). 4. Други документи съгласно настоящото обявление, документацията за участие и ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи:
1. За юридическите лица:
1.1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2007г., 2008г. и 2009г).
1.2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2007г., 2008г. и 2009г.) .
2. За физическите лица:
2.1. Официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.)
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2007, 2008 и 2009), в размер на: 1. За обособена позиция № 1: "Хлебни изделия" - 40 000.00 лв.; 2. За обособена позиция № 2: "Сладкарски изделия" - 24 000.00 лв.; 3. За обособена позиция № 3: "Мляко и млечни продукти" - 48 000.00 лв.; 4. За обособена позиция № 4: "Месо и месни продукти" - 136 000.00 лв.; 5. За обособена позиция № 5: "Пресни плодове и зеленчуци" - 72 000.00 лв.; 6. За обособена позиция № 6: "Преработени и консервирани плодове и зеленчуци" - 44 000.00 лв.; 7. За обособена позиция № 7: "Различни хранителни продукти" - 46 000.00 лв.
Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, оборотът от дейността трябва да е равен или по-висок от сбора на минимално изисканите обороти за съответните позиции.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил (договори, приключили към крайния срок за подаване на офертата по настоящата поръчка) през последните 3 години (2007 г., 2008 г., 2009 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение№5). Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с препоръки за добро изпълнение (референции) и/или заверени копия от договорите;
2. Документ, доказващ че участника има въведена система за управление на качеството и притежава валиден сертификат (ISO9001:2000 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган), в съответствие с предмета на поръчката.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2007 г., 2008 г., 2009 г.) на стойност равна или по-голяма по позиции както следва:1. За обособена позиция № 1: "Хлебни изделия" - 20 000.00 лв.; 2. За обособена позиция № 2: "Сладкарски изделия" - 12 000.00 лв.; 3. За обособена позиция № 3: "Мляко и млечни продукти" - 24 000.00 лв.; 4. За обособена позиция № 4: "Месо и месни продукти" - 68 000.00 лв.; 5. За обособена позиция № 5: "Пресни плодове и зеленчуци" - 36 000.00 лв.; 6. За обособена позиция № 6: "Преработени и консервирани плодове и зеленчуци" - 22 000.00 лв.; 7. За обособена позиция № 7: "Различни хранителни продукти" - 23 000.00 лв.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 85
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 15
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.08.2010 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Цената на документацията за участие в размер на 18.00 лв. е платима в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа или по банков път:
Банка: “Банка ДСК" ЕАД
IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700
BIC: STSA BGSF
Вид плащания код: 44 80 07
Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.08.2010 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.08.2010 г. Час: 10:00
Място
Зала № 26 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, имат право да присъстват при отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Настоящата процедура е открита с Решение № 466/08.07.2010 год. на Кмета на Община Белене. Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хлебни изделия
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на хлебни изделия
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сладкарски изделия
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на сладкарски изделия
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на мляко и млечни продукти
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г.
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г.
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Пресни плодове и зеленчуци
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на плодове и зеленчуци в прясно състояние
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г.
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Преработени и консервирани плодове и зеленчуци
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на преработени и консервирани плодове и зеленчуци
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г.
Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Различни хранителни продукти
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на различни хранителни продукти
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
3)
Количество или обем
Съгласно техническите спецификации, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2011 г.