Версия за печат

00533-2010-0006

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, Аерогара София, бул. " Христофор Колумб" № 1, За: Мюмюн Исмаил ; Васил Величков, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372573 ; 02 9372691, E-mail: m.ismail@sofia-airport.bg; velitchkovv@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел " ПИМ ", Отдел " Обществени поръчки "

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

" Летище София " ЕАД, Аерогара София, бул. " Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Йончева, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Служба "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

" Летище София " ЕАД, Аерогара София, бул. " Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Йончева, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372055, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Служба "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia-airport.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на Терминал 2 и ВИП А на летище София.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Летище София, град София, Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на Терминал 2 и ВИП А на летище София, съгласно изискванията на Техническото задание на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване, инсталирани на Терминал 2 и ВИП А на летище София, съгласно изискванията на Техническото задание на Възложителя.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в зависимост от обособените позиции (една или повече), както следва: - за обособена позиция № 1: - "Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на Терминал – 2" – 1300 (хиляда и триста) лева. - за обособена позиция № 2: - "Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на ВИП А" - 40 (четиридесет) лева. 2. Участникът, определен за изпълнител на съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. 3. Размерът на гаранцията за изпълнение е 5 (пет) на сто от общата стойност на обособената позиция/и без ДДС и се представя преди подписване на договора. 4. Посочените по-горе гаранции могат да се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При паричен депозит сумата се внася по сметка на „Летище София” ЕАД в Банка УниКредит Булбанк АД, София, Централа: сметка в лева - BIC: UNCRBGSF IBAN: BG83 UNCR 7630 1007 4422 01. б) банкова гаранция в полза на Възложителя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка, кореспондираща с банката на Възложителя. Когато банката - издател е със седалище в чужбина, банковата гаранция трябва да се учреди чрез SWIFT до УниКредит Булбанк АД, София, Централа, SWIFT code: UNCRBGSF. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя със заверен превод на български език.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1) Поръчката е обществена - финансирана с обществени средства от летищни такси по чл. 120, ал. 1 от Закона за гражданското въздухоплаване за дял 100 на сто от целия обхват на поръчката. 2) Начинът на плащане е съгласно приложения в документацията за участие проект на договор (Приложение № 11).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1) Участникът да има 5 – годишен опит в извършването на подобни услуги /да изпълнява и/или да има изпълнени подобни договори. За удостоверяване на своя опит, участникът представя копия на част от договори (страници указващи клиент и срок на изпълнение), заверени с гриф „Вярно с оригинала”, име, фамилия и подпис на лицето/та представляващи участника, оригинален печат и дата, на която е извършена заверката, придружени от препоръки за добро изпълнение. „Подобни” за целите на тази документация са изпълнени договори за абонаментно обслужване и поддръжка на системи за пожароизвестяване на обществени сгради, държавни учреждения, търговски комплекси, гари, банки, летища, болници и др. 2) Декларация, че ще поддържа на склад необходимия набор от резервни части, необходими за осигуряване на непрекъсната работоспособност на системата за пожароизвестяване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) Копие от удостоверение за актуално състояние (документът следва да бъде издаден не по-рано от 6 (шест) месеца преди крайната дата за подаване на оферти и да отразява актуалния статус на участника) или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени в легализиран превод на български език. 2) Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника по закон, а от изрично упълномощен негов представител. 3) Информация за участие на подизпълнители. Всеки подизпълнител трябва писмено да декларира (по приложения образец – Приложение № 10) своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на условията, на които отговаря участника, както и да удостовери тези обстоятелства с необходимите документи по Чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по Чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 се представят за всеки от тях. 4) Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП– попълва се и се подписва от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП по приложения образец към настоящата документация (Образец – Приложение № 4). 5) Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП– попълва се и се подписва от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП по приложения образец към настоящата документация (Образец – Приложение № 5). 6) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 6). 7) Декларация за запознаване с условията на поръчката и оглед на мястото на изпълнение – управляващият и представляващ участника в процедурата попълва и подписва декларацията по приложения образец към настоящата документацията (Приложение № 7). 8) Документ за внесена гаранция за участие (оригинал). Участниците представят гаранция за участие в процедурата, в зависимост от обособените позиции (една или повече), за които кандидатстват. 9) Документ за закупена документация за участие (копие). 10) Попълнен образец на оферта и списък на документите, съдържащи се в нея, подписан от представляващия участника (Приложение № 2).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП: 1) Копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите за последната финансова година, заверени с подпис и печат на участника и от регистриран одитор, ако подлежат на независим финансов одит по реда на чл. 38 от Закона за счетоводството (ЗС).

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за технически възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП: 1) Сертификат за качество за поддръжка на система за пожароизвестяване ISO 9001 или еквивалентен; 2) Списък на техническите лица, които ще отговарят за извършването на услугата предмет на поръчката, включващ данни за заеманата длъжност; 3) Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация за извършване на услугата, предмет на настоящата поръчка на лицата, посочени в списъка по т. 2; 4) Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 9 от 22.01.2010 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.07.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заплаща в касата на "Летище София" ЕАД , гр. София, бул. "Христофор Колумб" №1, Терминал - 1, Заминаващи пътници, административен етаж 2, стая №19, всеки работен ден от 11:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа и се получава срещу документ за внесена сума в размер на 5 (пет) лева с включен ДДС в деловодството, стая № 25, от 11:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа до изтичане на срока. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2010 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.07.2010 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на "Летище София" ЕАД на посочения адрес на възложителя

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Посочените 11 броя приложения, Условията за участие и Обявлението са неразделни части от Решението за откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от Закона за обществените поръчки жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http:/ /www.cpc.bg/public/index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ,,Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на Терминал 2 на летище София"
1) Кратко описание

,,Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на Терминал 2"- Обособена позиция № 1.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание на възложителя.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ,,Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на ВИП А на летище София"
1) Кратко описание

,,Абонаментно обслужване и поддръжка на системите за пожароизвестяване инсталирани на ВИП А"- Обособена позиция № 2.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание на възложителя.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12