Версия за печат

00422-2010-0002

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на труда и социалната политика, ул. "Тиадица" №2, За: Антония Попова, България 1051, София, Тел.: 02 8119600, E-mail: apopova@mlsp.government.bg, Факс: 02 9816978

Място/места за контакт: ГД ЕФМПП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ophrd.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осигуряване на логистика за провеждане на две двудневни работни срещи между представители на УО, МЗ и дирекция „Вътрешен одит”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: НЕ
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. Банкя
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на договора е осигуряването на логистика за провеждане на две двудневни работни срещи между представители на УО, МЗ и дирекция „Вътрешен одит в гр. Банкя в периода 22 -25 юни 2010 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
8652 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 18 - 025240 от 27.01.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД04-35 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осигуряване на логистика за провеждане на две двудневни работни срещи между представители на УО, МЗ и дирекция „Вътрешен одит”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.06.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Меркурий-97" ЕООД, ж.к. Люлин 5, бл. 562, България 1000, София, Тел.: 02 8310187, E-mail: reservations@mercury.bg, Факс: 02 9311461

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8652 BGN без ДДС
В брой месеци: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

BG051PO001 оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.07.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ