РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
за ЛОТ 1/групи І, ІІ, ІІІ, ІV и ХІ/ - Министерство на здравеопазването - пл. Света Неделя 5
за ЛОТ 2 /групи V, VІ и VІІ/ - Министерство на здравеопазването - бул. Акад. Ив. Гешов 15
Код NUTS:
BG
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - единадесет групи
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
205090.45 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Опростено за профил на купувача
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 31 - 044511 от 11.02.2010 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: РД 17-691 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Роел 98"ООД , ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 616.85 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД 17-690 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Роел 98"ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3564.76 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД 17-705 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. Цариградсто шосе 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766874, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1200 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД 17-706 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766874, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1475.88 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД 17-773 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и проект финансиран по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Роел 98"ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 172373.94 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: РД 17-778 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и проект финансиран по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Кооперация "Панда" , ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766874, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 25859.02 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ