Версия за печат

00080-2010-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на здравеопазването, пл Света Неделя 5, За: Анастасия Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9301461, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mh.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: за ЛОТ 1/групи І, ІІ, ІІІ, ІV и ХІ/ - Министерство на здравеопазването - пл. Света Неделя 5 за ЛОТ 2 /групи V, VІ и VІІ/ - Министерство на здравеопазването - бул. Акад. Ив. Гешов 15
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - единадесет групи

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
205090.45 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Опростено за профил на купувача
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 31 - 044511 от 11.02.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД 17-691 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел 98"ООД , ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 616.85 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-690 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел 98"ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3564.76 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-705 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. Цариградсто шосе 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766874, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1200 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-706 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и Проекти финансирани по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766874, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1475.88 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-773 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и проект финансиран по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.06.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел 98"ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461920, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 172373.94 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД 17-778 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на офис консумативи за нуждите на МЗ и проект финансиран по оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.06.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда" , ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766874, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 25859.02 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ