Версия за печат

00383-2010-0008

BG-Добрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. България 12, За: Надежда Петкова, РБългария 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ „Климент Охридски”, СОУ „П.Р. Славейков”, СОУ „Димитър Талев”, ХГ „Св.Св. Кирил и Методий”, СОУ „Г.С. Раковски”, Целодневна детска градина №9 и Целодневна детска градина №10 – Доставка на Подвижна светофарна уредба и Площадки за безопасно движение по пътищата с подвижни пътни знаци”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ „Климент Охридски”, СОУ „П.Р. Славейков”, СОУ „Димитър Талев”, ХГ „Св.Св. Кирил и Методий”, СОУ „Г.С. Раковски”, Целодневна детска градина №9 и Целодневна детска градина №10 – Доставка на Подвижна светофарна уредба и Площадки за безопасно движение по пътищата с подвижни пътни знаци”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37524100

Описание:

Образователни игри


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
640 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 60 %
Показател: срок изпълнение; тежест: 10 %
Показател: гаранционен срок; тежест: 30 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: ДР-113 / Наименование:“Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ „Климент Охридски”, СОУ „П.Р. Славейков”, СОУ „Димитър Талев”, ХГ „Св.Св. Кирил и Методий”, СОУ „Г.С. Раковски”, Целодневна детска градина №9 и Целодневна детска градина №10 – Доставка на Подвижна светофарна уредба и Площадки за безопасно движение по пътищата с подвижни пътни знаци”
V.1) Дата на сключване договора

08.06.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОФИС В" ООД, ул. Независимост 12, РБългария 9300, Добрич, Тел.: 058 603399, Факс: 058 603399

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 640 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-01/2007/019 по Оперативна програма Регионално развитие (2007-2013) по Проект" Към по качествено образование в ареал Добрич чрез модернизирана и обновена инфрастуктура"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.06.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,