Версия за печат

01462-2010-0001

BG-Плевен: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Областна администрация Плевен, пл. "Възраждане" №1, ет. 4, За: Теменужка Василева, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 880114, E-mail: pleven_oblast@mail.bg, Факс: 064 801072

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven-oblast.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Ре-инженеринг на работните процеси, разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронни и комплексни административни услуги по държавна и общинска собственост

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ре-инженеринг на работните процеси, разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронни и комплексни административни услуги по държавна и общинска собственост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

75131000, 71620000, 72223000, 79100000, 72263000, 48810000, 72224100, 80510000

Описание:

Услуги за държавните органи и служби
Услуги, свързани с анализи
Услуги по анализ на изискванията на информационните технологии
Юридически услуги
Услуги по инсталиране на софтуерни продукти
Информационни системи
Услуги по планиране на внедряването на системи
Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
848808.42 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 843252, Най-висока оферта: 848808.42 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на съответствието с техническите спецификации; тежест: 30%
Показател: Оценка на изискванията към персонала; тежест: 20%
Показател: Оценка на предложената цена; тежест: 50%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Ре-инженеринг на работните процеси, разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронни и комплексни административни услуги по държавна и общинска собственост.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Дружество по ЗЗД "ТАФ", ул."Червена стена" 46, България 1421, гр.София, Тел.: 02 91912/470/, E-mail: ngateva@technologica.com

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 917583.33 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 848808.42 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект „По-добро обслужване чрез електронно управление в Северозападен (СЗ), Северен централен (СЦ) и Североизточен (СИ) райони за планиране” се изпълнява по под-приоритет 3.1. “Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление” на Оперативна програма „Административен капацитет”. Договорът за изпълнение на проекта № А 09-31-107 С/12.06.2009г. между Областна администрация Плевен и Управляващия орган на ОПАК е сключен на 12 юни 2009 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.06.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ