Версия за печат

00692-2010-0003

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова, България 1709, София, Тел.: 02 9759048, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Склада при УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192700

Описание:

Книжарски стоки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
410187.54 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена - К1; тежест: 60 т.
Показател: Качество - К2; тежест: 20 т.
Показател: Начин на плащане - К3; тежест: 10 т.
Показател: Срок на доставка - К4; тежест: 10 т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 176 от 06.03.2009 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 26 от 24.02.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 7.1 / Наименование:Доставка на канцеларски материали за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД за обособена позиция 2, 5 и 6 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на сключване договора

25.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД, ЕИК- 121798467, бул. "Христо Смирненски" № 53, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 382917.06 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
Договор №: 7.2 / Наименование:Доставка на канцеларски материали за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД за обособена позиция 1 и 3 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на сключване договора

25.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", ЕИК - 000885099, бул. "Цариградско шосе" № 139, Р. България 1784, София, Тел.: 02 9766879, E-mail: rahnev@hg.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 21557.28 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24
Договор №: 7.3 / Наименование:Доставка на канцеларски материали за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АДза обособена позиция 4 от спецификацията на Възложителя.
V.1) Дата на сключване договора

25.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос" ООД, бул. "Академик Иван Гешов" № 2 Е офис 424, ЕИК - 831176328, Р. България 1000, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 07 0017017

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 5713.2 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 24

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.( чл.120, ал.2 ЗОП ).

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.06.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор