Версия за печат

00861-2010-0001

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Елена Кювлиева; Йова Петрова; Олга Аринова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8005620; 02 9219228; 02 9404383, Факс: 02 8005676; 02 9219351

Място/места за контакт: ekuvlieva@prb.bg; ypetrova@prb.bg; oartinova@prb.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/html/opzop.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистика при реализиране на дейностите по проект: “Укрепване на капацитета на Прокуратурата на Република България при взаимодействие с контролните органи за противодействие на закононарушенията и престъпленията в защита на обществения интерес и правата на гражданите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 20
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на договора обхваща осъществяване на от страна на изпълнителя на логистика при: 1. провеждането на две проучвателни посещения от 16 човека в столиците на Португалия и Унгария - резервация и заплащане на самолетни билети (включително летищни такси), застраховка на всеки от пътуващите за 8 дни, резервация и заплащане на хотели за 7 нощувки, осигуряване на микробус за транспорт от летището до хотела и обратно и транспорт на място в петте работни дни; 2. провеждане на кръгла маса в рамките на един ден, за 50 участника, включително съобщения и публикации в печатни и електронни медии, зала за провеждане на събитието, техническо оборудване и вечерен коктейл за петдесет участника и публикуване на доклад от кръглата маса в периодично (специализирано) правно издание; 3. провеждане на пилотно обучение под формата на 6 тридневни семинара в петте апелативни района на страната за по 30 участника и 6 лектора всеки, в рамките на 18 дни, включително осигуряване на зали (места за провеждане), техническо оборудване (учебна и конферентна техника), уредби за симултанен превод, учебни материали, две кафе-паузи за семинарен ден, общо 5 за семинар, настаняване на прокурорите и лекторите в хотели с 2 нощувки, хранене (кетъринг) и др.; 4. провеждане на заключителна пресконференция за 50 участника запознаване на медиите и всички заинтересовани страни с резултатите от проекта, включително съобщения и публикации в печатни и електронни медии, наемане на конферентна зала и конферентна техника, изпращане на покани и дневен коктейл за петдесет участника.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63510000, 79951000

Описание:

Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Услуги по организиране на семинари

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
234492 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60 %
Показател: Финансова оценка; тежест: 40 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 14 от 25.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 24 / Наименование:Договор за възлагане на обществена поръчка за с предмет: логистика при реализация на дейностите по проект
V.1) Дата на сключване договора

21.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение "Интерлогистика", с водещ партньор "Интертравъл" ООД, ж.к. „Дървеница”, ул. „Канарче” № 8, ет. 2 ап. 20, България 1756, София, Тел.: 02 9753222;02 9740418, E-mail: sales_travel@interintelect.com, Факс: 02 9740418

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 234492 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

„Укрепване на капацитета на Прокуратурата на Република България при взаимодействие с контролните органи за противодействие на закононарушенията и престъпленията в защита на обществения интерес и правата на гражданите”, осъществяван с финасовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № К-09-15-1/30.11.2009 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.05.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор