Версия за печат

00210-2010-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, ул. "Г. С. Раковски" № 102, За: Емилия Гюрова, Република България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592729

Място/места за контакт: ул."Славянска" № 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Допълнителна услуга по договори № 177/ 03.04.2007 г. и № 264/ 30.05.2008 г. за „Администриране, поддържане и развитие на информационните и комуникационни системи и предоставяне на информационни услуги в системата на МФ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва допълнителни дейности по предмета на договор за обществена поръчка № ДОГ-177 от 03.04.2007 г. (основен договор), включени като услуги в него, а именно: 1.Администриране, поддържане и развитие на мрежата за пренос на данни на Министерство на финансите по т. 1.2.1 от основния договор; 2. Администриране и поддържане на информационни системи по т. 1.2.2 от основния договор; 3. Извънгаранционно поддържане на технически средства по т. 1.2.3 от основния договор; 4. Предоставяне на информационни услуги по изнесени дейности на дирекции на Министерство на финансите по т. 1.2.4 от основния договор; 5. Консултантски услуги съгласно т. 1.2.7 от основния договор и реда на процедурата към него.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
904436 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническите параметри на предложението трябва да покриват изискванията на приложеното в документацията Техническо задание; тежест: .
Показател: Предложените единични цени за услугите не могат да бъдат по-високи от договорените между страните по договор № ДОГ-177 от 03.04.2007г.; тежест: .
Показател: Възложителят договаря условията за изпълнение на поръчката с оглед запазване на своите интереси; тежест: .
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 177 / Обособена позиция №: / Заглавие:за допълнителни дейности към услугите по предмета на договор за обществена поръчка № ДОГ-177 от 03.04.2007г.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.05.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Информационно обслужване" АД, ул."Панайот Волов" №2, Република България 1504, София, Тел.: 02 9436710, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

URL: www.is-bg.net.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 904436 BGN без ДДС
В брой месеци: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посочената прогнозна стойност е месечна, договора е със срок за изпълнение до сключване на договори по проведена открита процедура с предмет „Изнесени дейности по управление на ИТ услуги в системата на Министерство на финансите” процедурата на договаряне без обявление е открита с Решение № РМФ-16/ 06.04.2010 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член 31 от Директива 2004/18/ЕО

е) възлагат се нови строителство/услуги, които са повторение на съществуващи строителство/услуги и които са възложени в съответствие със строгите условия, указани в Директивата.

Вземането на Решение № 283 от 18.12.2009 г. на министъра на финансите за стартиране на открита процедура по Закона за обществените поръчки с предмет „Изнесени дейности по управление на ИТ услуги в системата на Министерство на финансите" е съобразено с приемането на Закона за държавния бюджет на Република България за 2010 г. (обн. на 15.12.2009 г.) и в частност бюджета на Министерството на финансите, с оглед избягване възможността за сключване на договор с необезпечени бюджетни средства. В този смисъл процедурата не би могла да се стартира по-рано. Обстоятелствата, които не са могли да бъдат предвидени към момента на вземане на цитираното решение, представляват голям брой на подадени оферти и изключително обемна документация, както и внесените жалби срещу решението на възложителя за избор на изпълнител. Тези обстоятелства, водят до забава на Решението на Възложителя за избор на изпълнител на обществената поръчка, стартирана в края на 2009 г. и невъзможност да бъде сключен договор до произнасяне на компетентните органи по отношение на внесените жалби. Недопустим е риска от спиране на поддръжката на критични информационни системи в системата на Министерството на финансите и най-вече на приходните агенции - Националната агенция за приходите и Агенция „Митници”. В настоящите сложни икономически условия, горните обстоятелства определят крайната необходимост от възлагане към същия изпълнител на допълнителни дейности към част от услугите по предмета на основния договор (ДОГ-177 от 03.04.2007 г.), при запазени условия на изпълнение на услугата, с ограничен срок – до сключване на договори по съответните обособени позиции на стартираната откритата процедура.