Версия за печат

00797-2010-0027

BG-Бургас: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: инж. Чанка Коралска, Венцислава Трендафилова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242; 056 841541, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: ул. "Александровска" № 26

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Реконструкция на улица “Александър Велики", гр. Бургас"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Реконструкция на ул. "Александър Велики", гр. Бургас, по одобрен технически инвестиционен проект по части: "Пътна", "Геодезическо заснемане", "Трасировъчен план и Вертикална планировка", "Канализация", "Електро", "Благоустрояване и озеленяване" и "План за безопасност и здраве".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация и количествена сметка от Документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
750000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

20.12.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 7 500 лв. Гаранция за изпълнение - 5 (пет) на сто от стойността на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по банкова сметка на Община Бургас при ТБ „Общинска банка” АД – клон Бургас; IBAN – BG89 SOMB 9130 3323996501, BIС – SOMBBGSF. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок на действие до изтичане валидността на съответната оферта.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обектът се финансира от община Бургас, като за реализацията на обекта по предварителни разчети са необходими финансови средства в размер на 900 000 лв. с вкл. ДДС, които ще бъдат осигурени с банков кредит през 2010 г. Обектът фигурира в капиталовата програма на община Бургас за 2010 г. под № 643.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орагн от държавата, в която са установени. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. 3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. 4. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - втора група, минимум ІV-та категория. Чуждестранните участници да имат еквивалентно право. Представя се копие от удостоверението за регистрация и валиден талон за 2010 г. по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранните лица - документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право.Възложителят няма да сключи договор с участник, който не е регистриран в Централния професионален регистър на строителя за посочената по-горе група и категория. 5. Участниците не трябва да имат наложени санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в други или държавата на участника - представя се декларация (свободен текст).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация по образец, която съдържа информация за общия оборот и оборота от пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа) за последните 3 години. 2. Заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. Заверено копие на балансите за последните 3 финансови /2007, 2008 и 2009/ години; 4. Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови /2007, 2008 и 2009/ години; 5. Заверено копие на одитните доклади от експерт счетоводителя заверил финансовите отчети за последните 3 финансови /2007, 2008 и 2009/ години. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по-горе той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по-горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот за последните три години /2007, 2008 и 2009 г. / не по-малък от 3 000 000 /три милиона/ лв. и общ оборот от пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа) в размер не по-малък от 1 000 000 (един милион) лв. за последните 3 (три) години (2007, 2008 и 2009 г.). При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, аналогичен на настоящата поръчка за последните 5 години (2005, 2006, 2007, 2008 и 2009 г.) – по образец. 2. Препоръки за добро изпълнение на договори с предмет пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа), изпълнени през последните 5 години. Тези препоръки задължително трябва да съдържат стойност, описание на извършваните дейности по вид, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт. 3. Декларация за средно-списъчен състав към месеца, предхождащ датата на подаване на офертата и за броя на ръководните служители– декларацията се представя по образец. Към декларацията се прилага справка от НАП за брой осигурени лица към месеца, предхождащ датата на подаване на офертата. За чуждестранните участници – еквивалентна справка и/или декларация за брой осигурени лица към месеца, предхождащ датата на подаване на офертата. 4. Списък, съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. За ръководителя на обекта, за пътния инженер към списъка се прилагат копие от диплома, копие от трудова книжка, професионална биография и/или др. документи, които удостоверяват и доказват наличието на горепосочените изисквания. За специалиста отговарящ за спазването на Условията по ЗБУТ се прилагат копие от документ за придобита квалификация и професионална автобиография. За собствените технически лица се представя копие от трудов договор, за наетите- копие на граждански договор. 5.Справка-декларация - по образец. За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем или за лизинг,предварителен договор за наем или лизинг, вкл. документи от които да става видно, че наемодателят или лизингодателят разполагат с предоставяната техника. 6. Копия от документи за собственост и/или наем за асфалтовата база и базата за инертни материали. В случай, че участникът не разполага със собствени и/или наети асфалтова база и база за инертни материали, следва да представи договор за доставка на асфалтови смеси и инертни материали от бази, придружени от копия на документите за собственост и/или наем за базите на фирмите-доставчици на асфалт и инертни материали. 7. Копие от застраховката за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За чуждестранните лица - документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. В случай, че застраховката изтича преди крайната дата за изпълнение на поръчката, участниците трябва да представят декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. 8.Копие на валиден сертификат ISO 9001: 2000 или еквивалент /обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката - ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или аналогични/. 9.Декларация за съгласие за приемане на условията на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците трябва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 10 /десет/ договора с предмет пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа) за последните пет години /2005, 2006, 2007, 2008 и 2009 г./ или в зависимост от датата, на която са учредени, от които най-малко 3 (три) договора на стойност над 500 000 (петстотин хиляди) лв. с вкл. ДДС. 2. Участниците да представят препоръки за добро изпълнение на минимум 3 (три) от договорите с предмет пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа), които са на стойност над 500 000 (петстотин хиляди) лв. с вкл. ДДС. 3. Участниците трябва да имат средно-списъчен състав към месеца, предхождащ датата на подаване на офертата не по-малко от 20 (двадесет) работници. 4. Участниците трябва да разполагат с минимум 2 (двама) души ръководен персонал, от които минимум 1 (един) пътен строителен инженер със стаж по специалността не по-малко от 3 (три) години и 1 (един) квалифициран специалист отговарящ за спазването на Условията по ЗБУТ. 5. Участниците трябва да имат възможност да осигурят най-малко следната механизация за изпълнение на пътно-строителните работи – машина за полагане на асфалт – 1 бр.; машина за фрезоване – 1 бр., валяк над 10 т – 1 бр.; самосвали – 2 бр.; автогудронатор – 1 бр. 6. Участниците трябва да представят информация за асфалтовата база и базата за инертни материали, от които ще бъдат доставяни за нуждите на обекта асфалтовите смеси и инертните материали. 7.Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право. 8.Участниците трябва да притежават валиден сертификат ISO 9001: 2000 или еквивалент /обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката- ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или аналогични/.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.06.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26; всеки работен ден от 09:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 50 /петдесет/ лв. без вкл. ДДС в касата на общината или по банкова сметка на община Бургас (след справка със счетоводството).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02.07.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.07.2010 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е одобрена с Решение №........../..........2010 год. на Заместник Кмет на Община Бургас. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът за получаване на оферти е съкратен на основание чл. 64 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ