Версия за печат

00830-2010-0003

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение "Света София" ЕАД, Район "Красна поляна", ул. "Михалаки Ташев" № 2, За: Любомир Донев - Началник отдел АСЧ, Република България 1330, София, Тел.: 02 8221908, E-mail: latd@abv.bg, Факс: 02 8229112

Място/места за контакт: Любомир Донев - Началник отдел АСЧ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: WWW.1agb.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на печатни материали и свързани с тях продукти.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град София - 1330, район "Красна поляна", ул. "Михалаки Ташев" № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на формуляри и канцеларски материали

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22100000

Описание:

Печатни книги, брошури и диплянки


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
53310.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00830-2010-0003


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 171 / Наименование:Доставка на формуляри
V.1) Дата на сключване на договора
17.05.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕКОПРИНТ ЗАЙКОВ И СИЕ"/ БУЛСТАТ 130251760, ул."Цар Самуил" № 94, Република България 1301, София, Тел.: 02 8324194, E-mail: ekoprintsd@yahoo.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 41223.2 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 41223.2 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 172 / Наименование:Доставка на кацеларски материали
V.1) Дата на сключване на договора
17.05.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда";Булстат 000885099, бул."Цариградско шосе" № 139, Република България 1000, София, Тел.: 02 9766865, E-mail: expert_zop2@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12087.5 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12087.5 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтеросовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.05.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор