Версия за печат

00339-2010-0003

BG-Ямбол: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Мариана Петрова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681422, E-mail: mariana.i.petrova@gmail.com, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obshtinayambol.org.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Разработване и въвеждане на система за управление на качеството на административното обслужване в община Ямбол чрез внедряване на обща рамка за оценка” в рамките на Договор № А 09-31-30 С/12.06.2009 г., Проект „Община Ямбол – усъвършенстване на административното обслужване”, финансиран чрез представяне на безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Запознаване с методологията и съпътстващо обучение на администрацията по прилагането на Общата рамка за оценка (Common Assessment Framework); Разработване и внедряване на системата за прилагане на модела за управление на качеството „Общата рамка за оценка” (CAF) с обхват административното обслужване в общината. Дейността включва следните под-дейности: азработване и реализация на система за измерване на изпълнението на дейността на администрацията и утвърждаване на модела CAF при управление на качеството; Разработване на система за улесняване и структуриране на процеса за самооценка, нейното документиране, аргументиране и създаване на база данни и обучение за обмен на опит и добри практики (бенчмаркинг) – на нива ръководство и екипи за самооценка и внедряване. Разработване на планове за усъвършенстване на системите за управление съобразно резултатите от самооценката и предприемане на действия за подобрение

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
35000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: оценка на съответствието с техническата спецификация; тежест: 66
Показател: оценка на предложената цена; тежест: 34
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 157 / Наименование:Договор за услуга
V.1) Дата на сключване на договора
04.05.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Имбилити" ООД, ж.к. "Гео Милев" бл. 255, вх. Г, ап.58, Република България 1000, София, Тел.: 02 9733039, Факс: 02 9733039

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Община Ямбол - Усъвършенстване на административното обслужване”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие или решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.05.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор